نحوه ریختن برنامه برای تولید محتوای طراحی سایت

نحوه ریختن برنامه برای تولید محتوای طراحی سایت

چگونه برای محتوای طراحی سایت خود برنامه ریزی کنیم؟

تولید محتوای طراحی سایت خیلی مهم و در عین حال جالب می باشد. جواب دادن به آنچه مشتری از شما در محتوای طراحی سایت می خواهد نقش مهمی را در رشد سایت شما خواهد داشت.

پیش از اینکه مراحل طراحی سایت را به صورت حرفه ای جلو ببرید، به عنوان یک طراح سایت آزاد با گونه های متفاوتی از مشتری ها روبرو خواهید شد. مواقعی می فهمید که کیفیت کار طراحی سایت شما بسیار پایین آمده است، علی الخصوص هنگامی که به قسمت گرفتن محتوا از مشتری طراحی سایت پا می گذارید. از همه بدتر اینکه هنوز در این قسمت مبلغی به شما برای طراحی سایت داده نمی شود به این دلیل که هنوز سایت شما شناخته نشده است.

در ایم بین آنچه از بین مر رود زمان و وقت طراحی ای است که شما به پای طراحی وب سایت مشتری سپری می کنید محتواهایی که مشتری از شما می خواهد دیر به دست شما می رسد و شما برای گرفتن محتوا بایست باید منتظر او باشید و این دیرکردها و پراکنده کاری ها باعث خواهد شد تا شما از کار اصلی خودتان عقب تر بمانید.

 نحوه ریختن برنامه برای تولید محتوای طراحی سایت

محتوای طراحی سایت

با بهره گیری از روش "نخست گرفتن محتوای طراحی سایت" از گرفتن محتوای طراحی سایت بدون برنامه ریزی و با تعلل و بی وقت اجتناب کنید.

مشتری طراحی سایت تان و شغل و هدف های موردنظر او را شناسایی کنید، هرچه زمان زیادی بر سر این موضوع بگذارید رفته رفته کار طراحی سایت برای مشتری و دانستن اینکه چه کاری واقعا برای سایت او ضروری است آسانتر می گردد.

پیش از اینکه به طراحی سایت و به خصوص طراحی سایت فروشگاهی اقدام نمایید، برنامه نویسی و قالب بندی محتوای طراحی سایت را به مشتری گوشزد کنید. این روش مطمئن تر خواهد بود: دو کلمه محتوا و درآمد را در یک عبارت برای او توضیح بدهید: " یک محتوای مناسب در طراحی سایت خیلی اهمیت دارد به این دلیل که درصدد درآمد زایی طراحی سایت شما را افزایش می دهد."

مواردی برای کنترل زمان در تولید محتوای طراحی سایت

در صورتی که هر پروسه ای هزینه بسیاری برای تهیه محتوا ندارد، سفارش می شود بیشتر زمان خود را بر روی موردهای زیر بگذارید:

اول: اعتبار محتوای طراحی سایت : در باره همه چیز صادقانه با مشتری عمل کنید و روراست نیازهای او را یادآور شوید.

دوم: تحقیق در بین کاربران و بازدیدکنندگان طراحی سایت: خودتان را به جای اشخاص دیگر بازدیدکننده از سایت قرار بدهید و از چشم آنها به طراحی سایت خود نگاه کنید.

سوم: معماری داده ها: چارچوب طراحی سایت تان را مشخص کنید.

چهارم: هدف هایی که می خواهید به آنها برسید را معین نمایید: با نیرو دادن به مشتری ها انجام وظیفه تان را در این راه تکمیل نمایید و آنها را نیز با خودتان بالا بکشید.

پنجم: سفارش انجام یک کار: از مولفه هایی به منظور سفارشات خودتان بهره بگیرید و اندازه اثرگذار بودن آنها را بسنجید.

ششم: گسترش محتوای طراحی سایت: محتوای طراحی سایت یا فروشگاه ساز خود را به بخش های مدیریت پذیری قسمت بندی نمایید.

هفتم: پروسه کار: پروسه کار را اتوماتیک نمایید تا همواره همه چیز آنلاین و به روز پیش برود.

 

چاپایمیل