چگونه با طراحی سایت فروشگاهی به فروش خوبی دست پیدا کنیم؟

طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی باید با فروش خوب همراه باشد

مسلم است که فقط با دارا بودن یک طراحی سایت نمی توان به درآمدزایی دست یافت پس در این نوشته قصد داریم با تکنیک ها و راه هایی در جهت بهینه سازی فروش شما در طراحی سایت فروشگاهی نکته هایی را بیان کنیم. با چه راه هایی می توان با طراحی سایت به بهینه کردن فروش محصولات فروشگاهی کمک کرد؟

شیوه هایی در جهت بهینه کردن فروش در طراحی سایت فروشگاهی

فرق گذاری: شما بایست در طراحی سایت تان یک ایده ی خاصی را عرضه دهید تا بازدیدکنندگان و مشتری ها، سایت شما را به یاد داشته باشند همینطور آنچه بازدیدکنندگان به دنبال آن می باشند را به آنها عرضه دهید و به آنها بگویید که چرا خواسته های اشخاص را تهیه می نمایید.


به کارگیری از شیوه هایی برای بالا بردن آمار بازدید طراحی سایت:

برای بهینه کردن فروش در طراحی سایت فروشگاهی لازم است که بازدید از سایت افزایش یابد. بدین منظور از تبلیغات کلیکی، سئو سایت در موتورهای جستجو و همینطور تبادل لینک با سایر سایت ها، تبلیغات آفلاین، بازاریابی مقاله و تبلیغات در طراحی سایت Ezine، دارا بودن برنامه های وابسته بهره بگیرید.


به کارگیری از عنوان های خیره کننده و جالب در طراحی سایت:

تلاش نمایید درجهت محتوای استفاده شده در سایت تان از عنوان های جذاب بهره بگیرید تا خوانندگان را به ادامه متن راغب تر کنید پس شما بایست محتوا را به گونه ای عرضه نمایید که نقطه های کلیدی به طور ساده ای قابل دیدن باشد. تلاش نمایید که از پاراگراف های خلاصه و کم و آسان برای خواندن و عرضه نکته های پراهمیت در سرنویس ها بهره بگیرید.


توانایی دسترسی آسان به صفحه های طراحی سایت:

به بازدیدکنندگان و مشتری ها این مجال را بدهید که بتوانند به آسانی در سایت به سایر صفحه ها دسترسی داشته باشند. همینطور می توانید از عکس های گرافیکی با دستورالعمل بهره بگیرید در این صورت آنچه شما می خواهید به بازدیدکننده ارائه کنید، به خوبی درک می گردد.


بهره گیری صحیح از تصویرهای گرافیکی در طراحی سایت:

تصویرهای گرافیکی و انیمیشنی می تواند سبب پایین امدن سرعت بارگذاری صفحه های سایت شوند پس تلاش نمایید کمتر از این عکس ها بهره بگیرید و به بالا بردن کیفیت محتوا تاکید کنید.


از بازدیدکنندگان طراحی سایت خود اطلاعات بگیرید:

شما قادرید با دارا بودن اطلاعات از بازدیدکنندگان و مشتری ها تان مقالات و یا خبرنامه های تان را به آنها بفرستید شیوه های متداول برای جمع آوری اسم و نشانی ایمیل بازدیدکنندگان طراحی سایت شامل: بهره گیری از کادر Opt-in در هر صفحه و عرضه ثبت نام رایگان و فراهم آوردن انگیزه، بهره گیری از pop-ups و pop-under و یا exit pop-ups افزون بر pop-in و یا به جای آن، عرضه کالایی مخصوص برای پدید آوردن انگیزه برای ثبت نام نظیر فایل های پی دی اف و یا فایل های صوتی، عرضه یک دمو از کالاها و دسترسی رایگان به خلاصه ای از کتاب الکترونیک و یا فایل های صوتی و یا عرضه دو هفته استفاده رایگان از محصولات نرم افزاری.


جلب اعتماد بازدیدکنندگان و مشتری های طراحی سایت:

مناسب است از شیوه هایی بهره بگیرید که بازدیدکنندگان و مشتری ها به سایت شما اعتماد کرده و خرید کنند. برای نمونه می توانید نظرات مشتری های راضی را نشان دهید و یا به عرضه گارانتی و امتیازات ویژه بپردازید.

ارزیابی آمار بازدیدکنندگان طراحی سایت:

ارزیابی آمار روزانه ترافیک سایت و فروشگاه ساز ، میزان فروش طراحی سایت، میزان متوسط تعداد بازدیدکنندگان، opt-in و میزان ثبت نام ایمیل ها می تواند شما را از میزان پیشرفت کار مطلع نماید. برای اینکه بیشتر با روش های طراحی سایت فروشگاهی آشنا شوید توصیه می کنیم این مطلب "شش روش در طراحی سایت فروشگاه آنلاین" را نیز مطالعه فرمایید. 

 

چاپایمیل