چگونه احساس را وارد طراحی سایت کنیم؟

چگونه احساس را وارد طراحی سایت کنیم؟

طراحی سایت با تلفیق احساسات انسانی

یک طراحی سایت عالی حتما احساسات ما را نیز با خود همراه می کند. برای رسیدن به این خواسته، کار مهم و اصلی را طراح انجام می دهد. اینجاست که آشنایی و درک مناسب طراح از طرح می تواند راهگشا باشد. با کمال تاسف باید بگوییم که در دنیای سئو ، این امر از یادها رفته و همه درگیر پیاده سازی تکنولوژی وب با بهینه ترین حالت بر روی طراحی سایت خود هستند و کمتر به دخیل کردن احساس در آن توجه می کنند.

احساس بخش عمده ای از هویت کسب و کار شما را تشکیل می دهد. عالی ترین لوگو ها و برند های تجاری، بهترین تجربه های مشهور دیجیتالی، در ذات خود پر از احساس هستند. بانک ها بر روی احساس خوش بینانه مشتری های خود ، و همچنین بر اعتماد به نفس  و بروز دادن احساس های صمیمی و برقراری رابطه ای احساسی با مشتری های خود پافشاری می کنند. در این میان سایت های ورزشی شاید از این امر مستثنی باشند. ما با دیدن برنامه های ورزشی مورد دلخواه خود، خیلی تحت تاثیر احساس های منفی قرار می گیریم. به این دلیل که این برنامه ها همراه با هیجانی کاذب هستند. ما در بیشتر مواقع می خواهیم رابطه ای را ایجاد کنیم که به فروش، پیشرفت و رسیدن ما به موفقیت یاری برساند. احساس به منزله معبری عمل می کند که پیام ها و احساس های قابل لمس ما را به دیگران نشان می دهد.

جواب احساسی ای که ما به یک طرح می دهیم، از زیبایی شناسی دیداری ما نشات می گیرد تا از تجربه آفرینشگری یا فیزیولوژیکی یا ریاضی ما. این مهم در روند طراحی سایت نیز اهمیت بالایی دارد و اکثرا زمینه  های زیبایی شناسانانه را نشان می دهد و در بهترین حالت خود تبلور می یابد.

چگونه احساس را وارد طراحی سایت کنیم؟

کسانی که طراحی را کم اهمیت می دانند، اشخاص را هم نادیده می گیرند.

 چگونه احساس را وارد طراحی سایت های خود بکنیم؟

شما با شیوه های ذیل می توانید احساس را در عرصه طراحی سایت دخیل کنید:

  • شرکت : کیفیت کسب و کار خودتان را با احساس بازگو کنید.
  • بازار: انگیزه طراحی کردن را به مشتری های خودتان انتقال بدهید. به آن ها خواسته های احساسی خود نظیر (احساس های منفی، شکست و احساس های مثبت، پیش بینی و کنجکاوی) را انتقال بدهید و به احساس آن ها در هنگام خرید توجه کنید و اندازه رضایتمندی آن ها را درک نمایید. (ارزیابی های صورت گرفته هر دو مورد فوق را تایید می کنند.)
  • خود شما در طراحی مهم هستید: سعی کنید طراحی شخصی داشته باشید. طراح های شاخص فقط تنها با کسانی کار می کنند که دوست شان دارند. این طراح ها احساس می کنند که به جایی وارد شده اند که خودشان آنجا را انتخاب کرده اند و آنجا را از آن خودشان می دانند. آن ها از برقراری رابطه با خود و مشتری های خود هر لحظه یاد می گیرند. این ها کسانی اند که توجه ما را به سوی خود جلب می نمایند. کیفیت برای همه ما مهم است و ما این اشخاص را ستایش می کنیم و از آن ها به منظور جلو بردن طراحی موفقیت آمیز خود استفاده می کنیم.

 شیوه های فوق بسیار کارآمد هستند و  تاثیر آن ها در کارهای شما، عالی و اطمینان بخش است. اگر یکی از این سه شیوه فراموش شوند، شما در ایجاد رابطه و برقراری احساس در فروشگاه ساز و کسب و کارتان دچار مشکل خواهید شد.  

مسئله مهمی که خیلی در طراحی اهمیت دارد آن است که طراحی وب سایت شما به چه نحوی قادر است با کاربران و احساس های آنها رابطه ایجاد کند.

چگونه احساس را وارد طراحی سایت کنیم؟

طراحی یک کالا طراحی یک رابطه است

کار کردن با اشخاص گوناگون در زندگی ، به تجربه زیادی احتیاج ندارد. احتمال دارد شما فریفته اشخاص شوید و مدت ها این قضیه ، ذهن تان را درگیر نماید. این قضیه به دفعات در زندگی تان رخ می دهد و سرانجام سبب می گردد که شما کوتاه بیایید. شما بایست در ایجاد رابطه با دوستان تان با احتیاط عمل کنید.

آیا شما مشتری هدف خودتان را پیدا کرده اید؟ شما بایست برای زبده شدن در کسب و کارتان، این کار را با دقت ویژه ای انجام بدهید تا قادر باشید در پرونده خود سابقه خوبی را به یادگار بگذارید. با احساس بودن، کاربران و به خصوص مشتری ها را به سمت شما می کشاند.

طراحی یک معجزه میان تجارت و هنر است که می تواند میانجی ای بین هنر و فن باشد، احساس و استدلال ، مفهوم و توجه به جزیی ترین امور ، رسمی بودن و شوخ بودن، طراح و کاربر ، طراح و پرینت کردن در کنار هم معنا می یابند.

 شما نبایست به دلیل ترس ، اعتماد کم، علاقه مند بودن به کسی یا چیزی و یا بی احترامی دیدن از افراد ، از کار ناامید شوید. شما بایست عمیق تر با کار درگیر شوید. شما به عنوان کسی که صحنه تئاتر را در اختیار دارید و کاراکترهای خود را راهنمایی می کنید باید به آنها کمک کنید  تا به بهترین نحو ممکن نقش های خود را ایفا کنند. البته احتمال دارد در برند های تجاری ، با  احساس دلسوزی ، پشتیبانی و  هیجان نیز توام باشد هرچه زیادتر به دیتایل و ویژگی های آن ها آشنا باشید، در ایجاد رابطه موفقیت بیشتری به دست می آورید و قادرید رابطه های زیادتر و موفق تری را تجربه کنید.

چگونه احساس را وارد طراحی سایت کنیم؟

اگر شما می خواهید درباره شناسایی مشتری های هدف خود داده های معتبری به دست بیاورید، بایست درباره اشخاص و کارهایشان تحقیق و ارزیابی کنید.

دارا بودن احساس عاطفی با احساس نگاتیو و مظنون بودن به هر کسی و هر کاری جور در نمی آیند. هنگامی که شما باورهای خودتان را بسط می دهید، بایست احساس بد دیدن و مظنون بودن را از خود طرد نمایید. هنگامی که این حس در شما از بین رفت،  به سوی درک مفهوم قدم بردارید. نسبت به مشتری هایی که در کسب و کارتان نقش مهمی دارند هیجان و احساس زیادی داشته باشید.

طراحی، روح عمده خلاقیت های انسانی می باشد که در به جلو بردن کالاها و سرویس ها ، احساس آدمی را  به دفعات به چالش کشیده است. استیو جابز

هنگامی که حرف زیبایی شناسی در طراحی سایت و به خصوص در طراحی سایت فروشگاهی به میان می آید، هدف ها و تصورهای ذهنی آدمی ، از آن تاثیر می پذیرد. اگر ما نحوه دید طراحی سایت خود را از یاد ببریم، مسلما نخواهیم توانست به طرز موفقیت آمیزی با مشتری های خود رابطه ایجاد کنیم و این حتما به ضرز کسب و کار ما خواهد بود.

در عرصه فعالیت های طراحی سایت و طراحی الکترونیکی ، ما بایست احساس های خودمان را در کسب و کار دخیل کنیم. سرمایه گذاری شخصی ، کاری حرفه ای می باشد و هوشمندی شما را در زمینه های بازاریابی و کسب و کاری که به آن مشغول هستید بازتاب می دهد. شما به منزله کسی که یک طراح با تجربه اید باید به دیدی عقلانی از انگیزه ها و انگیزش های خود دست یابید و از آنها در کار خود بهره بگیرید.

چاپایمیل