چگونه از قسمت های داخلی یک طراحی سایت استفاده کنیم؟

چگونه از قسمت های داخلی یک طراحی سایت استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از محیط های داخلی طراحی سایت

به کارگیری از محیطی داخلی مطلب های یک طراحی سایت هر روز در طراحی سایت ها اهمیت و محبوبیت بالایی را می یابد. تجربه به کارگیری از این قسمت های طراحی سایت نظیر فرم تماس، وارد کردن نشانی ایمیل و تبلیغات، قسمت پراهمیتی از روند طراحی سایت است.

معضلی که طراحان طراحی سایت با آن رو به رو هستند این است که ابزارهایی را در این قسمت ها بسازند که مخاطبان تمایل دارند مشاهده کنند و احساس خوبی داشته باشند. ما در این نوشته، درک بهتری از به کارگیری محیطی داخلی طراحی سایت و نحوه کار کردن با آن را توضیح می دهیم.

چگونه از قسمت های داخلی یک طراحی سایت استفاده کنیم؟

محیط داخلی طراحی سایت چیست؟

محیط داخلی، قسمتی از صفحه های طراحی سایت یا اطراف صفحه های یک طراحی سایت یا نرم افزار است که مواردی در آن جا به نمایش در می آید. صفحه های داخلی دربرگیرنده تبلیغات، فرم های تماس، داده ها یا LOG IN است. این صفحه ها کوچک می باشند، قسمت کوچکی از محیط نمایشگر را اشغال می نماید و از کاربر طراحی سایت داده ها و واکنش های کمی را می خواهد.

ایده پراهمیتی که در پس این صفحه های داخلی هست آن است که هدف ویژه ای دارند و از یک لینک به سایر لینکها منتقل نمی شوند. به کارگیری از محیط داخلی برای آن است که داده ها و واکنش های اندکی را از مخاطبان بگیرد.

این محیطهای داخلی نظیر پاپ آپ ها دوباره نمایان می شوند و به عواملی مانند زمان، ولیر بازدید طراحی سایت، تعداد وارد شدن یک کاربر به طراحی سایت وابسته هستند.

در حالی که ایده محیطی داخلی طراحی سایت خیلی تازه است ولی مفهوم آن قدیمی تر است. در حال حاضر برای اثرگذارتر اجرا کردن آن، از کادرهای در این قسمت ها بهره می گیرند که به نظر امروزی تر بیاید، سبب طراحی سایت مناسبی می شود شود، پیام رسانی عالی دارد و در مهمتر از همه از تلف شدن وقت شما جلوگیری می کند.

چگونه از قسمت های داخلی یک طراحی سایت استفاده کنیم؟

به کارگیری از محیط های داخلی در طراحی سایت

اینکه چگونه محیط داخلی طراحی سایت ها به نحو متمایزی طراحی می شود، به هدف آن وابسته است. شما هنگامی که آنلاین می باشید، با خیلی از این قسمت های طراحی سایت، روبه رو می شوید.

به کارگیری های رایج از این قسمت های طراحی سایت به این صورت می باشد:

تبلیغات
وارد کردن داده ها مربوط به ایمیل
درخواست داده های شخصی و تایید ورورد به سیستم
مطلب های مربوط به مخاطبان همیشگی و ثابت
اشتباهات و پرسش های مربوطه

این قسمت های داخلی طراحی سایت در فرمت های مختلفی استفاده می شوند. از جمله در صفحه های طراحی سایت، ویدئو، صدا، انیمیشن، اسلایدشوها و سایر موردهایی که تمایل دارید در طراحی سایت خودتان از آنها استفاده کنید.

چگونه از قسمت های داخلی یک طراحی سایت استفاده کنیم؟

قسمت های داخلی طراحی سایت

هنگامی که می خواهید تا از قسمت های داخلی یک سایت بهره بگیرید، طراحی آن سایت در کانون توجه شما قرار دارد. صورت های کمی به منظور این قسمت های طراحی سایت هست: طراحی سایت تمام صفحه یا متحرک.

اگر قرار باشد محیط داخلی طراحی سایت ها برای تبلیغات استفاده شود شما نیاز دارید تا جداگانه پیام نام تجاری یا طراحی سایت خودتان را توضیح دهید.

هنگامی که برای ثبت نام ایمیل از این قسمت های طراحی سایت بهره می گیرید، صفحه ای که مربوط به اشتباه بودن یا تایید اطلاعات درست است، ظاهر می شود، این مورد هم باید با خواسته اصلی طراحی سایت تان هماهنگ باشد. منظور از سازگاری با طراحی سایت آن است که دارای رنگ یا تایپوگرافی و غیره ای باشد که با خواسته اصلی طراحی سایت هماهنگ باشد.

تقریبا همه این محیط های داخلی طراحی سایت ها دارای واکنش هایی هستند. این کارآیی ها دربرگیرنده کلیک کردن یا پر کردن فرم است. برخی از این قسمت ها داده هایی را برای کاربر طراحی سایت ارائه می دهد. این قابلیت را برای مخاطبان طراحی سایت آماده کنید تا هنگامی که این قسمت های داخلی طراحی سایت اجرا نشد یا با توجه به خواسته مخاطبان نبود، بتوانند آن پنجره را ببندند.

هنگامی که یک طراحی سایت یا طراحی سایت فروشگاهی را برنامه ریزی می کنید، به این موارد فکر کنید و به خاطر داشته باشید که شما دارای محیطی کمی می باشید:

یک نمونه دیداری برجسته در طراحی سایت خود ایجاد کنید
محیط کمی برای متن- نباید بیشتر از 10 کلمه باشد
منتقل کردن پیام نام تجاری تان یا طراحی سایت
وجود یک گزینه برای کامل کردن یک عملکرد خاص

چگونه از قسمت های داخلی یک طراحی سایت استفاده کنیم؟

پرسش هایی راجع به قسمت های داخلی طراحی سایت

هنگامی که روی قسمت های داخلی طراحی سایت ها برنامه ریزی می کنید، سه پرسش اصلی هست:
آیا این قسمت های داخلی طراحی سایت دارای موردهایی است که مخاطبان آن را باارزش ارزیابی می کنند؟
آیا هنگامی که بهتر است این صفحه ها در قسمت های داخلی طراحی سایت ظاهر می شوند؟
آیا این قسمت های داخلی طراحی سایت تجربه های عالی برای مخاطبان ایجاد می کنند؟

اگر پاسخ به هر یک از این پرسشها "منفی" باشد، لازم است تا روی طراحی این قسمت ها تجدید نظر کنید. اگر این قسمت های طراحی سایت دارای هدف خوبی باشند، همیشه مناسب ترین تجارب را برای کاربران ایجاد می کنند.

به کارگیری از این قسمت های داخلی طراحی سایت به خاطر اینکه میان مطلب اصلی و فرعی ارتباطی به وجود می آورد، خیلی باارزش است. نکته مهم در به کارگیری از این قسمت های طراحی سایت، در تجاربی است که برای کاربران ایجاد می کند تا آنها احساس بیهوده بودن نکنند و احساس نکنند که وقت شان در این سایت یا فروشگاه ساز هدر می شود و از طراحی سایت شما لذت کافی را ببرند.

 

 

چاپایمیل