اهمیت طراحی سایت در کسب و کارهای مختلف

اهمیت طراحی سایت در کسب و کارهای مختلف

کسب و کارها چه نیازی به طراحی سایت دارند؟

تقریبا هر کسب و کاری یا شغل های شخصی در بازار امروز، دارای طراحی سایت هستند. با کمال تاسف، تعداد بسیاری از این طراحی سایت ها به صورت ضعیفی طراحی گشته اند و یا مستقیم از الگو وردپرس به دست آمده اند؛ این نمونه ها به شما مجال نمی دهد تا در بازار کسب و کار ثابت قدم بمانید و جلوتر قدم بردارید.

طراحی سایت خوب، در بازار دیداری امروز یک اجبار است، به صورتی که طراحی سایت شما به خوبی نشان داده می شود و معین می نماید که مخاطب در طراحی سایت شما برای ارتباطات بیشتر می مانند و یا سریعا آنجا را ترک می نمایند. یک دید خلاصه وار می تواند اشخاصی را به مشتری کالاها و سرویس های شما بدل نماید و یا اشخاص را مجبور سازد تا فقط دکمه هایی را در طراحی سایت فشار دهند.

اهمیت نخستین اثر بر مخاطبان طراحی سایت

طراحی و جاگیری مولفه ها در طراحی سایت شما احتمال دارد ساعت ها، هفته ها و یا حتی ماه ها به طول بیانجامد، اما این که طراحی سایت مخاطب پسند باشد یا نه فقط در یک لحظه تصمیم گیری و معین می شود. نخستین اثر بر مخاطبان طراحی سایت معین می نماید که آیا قصد دارند ایجاد رابطه با شما، طراحی سایت و یا نام تجاریتان را ادامه دهند یا نه. داشتن ظاهر زیبا در طراحی سایت یاری خواهد کرد تا با نخستین دید به طراحی سایت شما، سبب شوند مخاطبان بیشتر در رابطه با شما قرار بگیرند.

اهمیت طراحی سایت در کسب و کارهای مختلف

نمونه ها دیداری که نظر مخاطب را به سرعت جلب می نماید، دربردارنده عکس قوی یا طرح های خوب، کنتراست بالا یا نمونه های غیر قابل پیش بینی در نمایشگر است. جملات و واژه های خاطره انگیز هم از این امر مستثنی نیستند.

شما قادر هستید از داده ها و مطالب قابل توجهی هم استفاده نمایید تا مخاطبان را به طراحی سایت خود جذب نمایید. در ادامه مولفه های هست که مخاطب در ابتدای بازدید هر طراحی سایت، به آنها نگاه می نمایند:

عکس و گرافیک اصلی، به ویژه اگر بزرگ باشد
نام تجاری و یا لوگو
جهت یابی اصلی تا مطالب طراحی سایت را مطالعه نمایند و دنبال نمایند
محتوا و یا پیام های نگاشته شده با حرف های بزرگ
پاورقی طراحی سایت یا داده های تماس
پیام طراحی سایت به وسیله عکسها

نمونه های دیداری قوی و شفاف و طراحی منظم و ارگانیک، سبب جذب هر چه بیشتر مخاطبان به طراحی سایت ها می شود. این مولفه ها می تواند به ایجاد اعتماد به نام تجاریتان هم یاری نماید که خیلی برای فروش کالاها و سرویس های تان سودمند است و اهمیت دارد.

اهمیت طراحی سایت در کسب و کارهای مختلف

یک طراحی سایت نامنظم و بی نظم به مخاطبان خود می گوید که شما دقتی کافی بر کسب و کار خود نداشته اید. این مورد سبب توقف ارتباطات یک مخاطب با طراحی سایت می شود.

مخاطبان طراحی سایت بر پایه طراحی سایت راجع به شما، کمپانی، کسب و کار و نام تجاری تان میلیون ها فرضیه می سازند. این وظیفه شما است تا مطمئن شوید که طراحی سایت شما، پیام و هدف خود را به خوبی به مخاطبین سایت خود منتقل می دهد یا نه.

اگر راجع به سودمند و اثرگذار بودن طراحی سایت خود مطمئن نیستید، به اصل های نخستین طراحی سایت رجوع نمایید. همینطور قادر هستید اشخاصی را استخدام نمایید که دارای فهم خوبی از شما و کسب و کار تان است و در این زمینه می توانند خیلی به شما یاری نمایند.

اهمیت طراحی سایت در کسب و کارهای مختلف

توجه مخاطبان را به اهمیت دار بودن نمونه ها در طراحی سایت خود جلب کنید

طراحی سایت خوب از رتبه بندی مولفه های طراحی آغاز می شود. یک رتبه بندی خوب در مولفه های طراحی سایت سبب می شود که یک کسب و کار در رده نخست اولویت های یک مخاطب طراحی سایت قرار بگیرد. اگر شخصی برای رابطه برقرار کردن با طراحی سایت شما کمبود زمان دارد، شما بایست به خوبی برایشان معین نمایید که در طراحی سایت شما چه چیزی اهمیت دارد و با این کار پیام سایت شما می تواند در یک دید به مخاطب سایت منتقل شود.

هنگامی که راجع به رتبه بندی کلی طراحی سایت حرف می زنیم، هر مولفه ای را با چارچوب خوب خود در طراحی سایت بگذارید:

اهمیت دار ترین چیزی که بایست در طراحی لحاظ کنید: این موضوع به یک مولفه دیداری قوی با محتوا کوچک ساده مرتبط می شود. از عکس یا ویدئو، رنگ و میزان هایی بهره بگیرید تا این مولفه ها را شاخص و اهمیت دارتر نشان دهید.

دیتایل پشتیبانی کننده. مخاطبان طراحی سایت به چه اموری احتیاج دارند تا به صورت کامل معنای مولفه های اهمیت دار در طراحی سایت را بفهمند؟ به موارد ریزی فکر نمایید که می تواند در منتقل کردن پیام مولفه های طراحی به مخاطبان تان یاری نماید. این نمونه های ریز و جزئی نبایست مانع اجرای سایر مولفه ها شوند.

دعوت به مشارکت. هر طراحی سایت بایست دارای هدف هایی باشد. این هدف ها را در طراحی سایت معلوم کنید. این مولفه ها می تواند دربردارنده رنگ های ویژه، دکمه ها و یا مولفه های دیگری نظیر انیمیشن های ساده باشند.

اهمیت طراحی سایت در کسب و کارهای مختلف

نام تجاری، نام تجاری، نام تجاری

طراحی سایت شما، محل جاگیری نام تجاری و معنای آن است. هر کسی با یک جستجوی ساده می تواند کمپانی، اشخاص و یا کار های بسیاری را مشاهده کند. طراحی سایت شما، عکسی از شما و اینکه چه کسی هستید و چه هدف هایی دارید، کالاها یا سرویس های تان چیست را معلوم می نماید.
یک طراحی سایت خوب، این داده ها را به شفاف ترین شکل ممکن به مخاطب سایت انتقال می دهد. عکس و محتوا بایست در کنار هم باشند و وضعیت و هدف کمپانی و کسب و کار شما را بگویند.

طراحی سایت شما دارای موضوعی جدی است یا سرگرمی؟ آیا مخاطب شما رده های سنی پایین هستند؟ چه کالاها و سرویس هایی را عرضه می کنید؟ چرا در عملکرد خود موفق هستید؟ مطالب طراحی سایت شما بایست به گونه ای باشد تا به همه این پرسش ها جواب دهد.

نظرتان راجع به موبایل و نرم افزار ها چیست؟

احتیاجهای فناوری هر کسب و کاری، متنوع است. خیلی اهمیت است تا بفهمید که بازار موبایل هر روز در حال گسترش و پیشرفت است.

ما پیشنهاد ساده ای به شما می کنیم: هر طراحی سایتی بایست در همه دستگاه ها جوابگو باشد. اگر زمان و سرمایه لازم را ندارید تا راجع به نرم افزار ها فکر نمایید، این مورد، یک راهکار خوبی است. این مورد مسئله های نام تجاری تان را به وسیله هماهنگی طراحی سایت در موبایل و دسک تاپ برطرف می نماید.

طراحی سایت های امروزی بایست در هر دستگاهی اجرا و کار کنند. با وب کندو به روز باشید.

 

چاپایمیل