راهکارهایی برای تبلیغات طراحی سایت

راهکارهایی برای تبلیغات طراحی سایت

چگونه برای طراحی سایت تبلیغات ثابت طراحی کنیم؟

طراحی تبلیغات ثابت طراحی سایت نمی تواند به آسانی به یک موفقیت تنهایی بدل شود. این مورد تا حدودی شدنی نیست. طراحی تبلیغات ثابت سایت می تواند به منزله یک طراح، برای شما برخلاف نمونه هایی باشد که همواره فکر و یا اجرا می کردید. بسیاری از کمپانی ها قصد دارند داده های زیادی را در محیط تبلیغات خودشان بگذارند و خیلی از مخاطبان سایت هم از مشاهده کردن این تبلیغات ثابت، خسته می شوند و دلزده سایت را ترک می کنند.

قضیه اصلی این است که بایست طراحی هایی اجرا کنید که بازدیدکننده ها بخواهند با آن ارتباط و رابطه پیدا کنند. برتری این تبلیغات ثابت در طراحی سایت شما آن است که نظیر بعضی تبلیغات پویانمایی، صوتی و یا ویدئویی طراحی سایت، باعث ایجاد مزاحمت برای بازدیدکننده نمی شوند. این گونه تبلیغات سایت دارای روش سنتی هستند که یک طراحی تبلیغات سایت را زیبا می کنند.

1.به کارگیری از یک پیام در طراحی تبلیغات طراحی سایت ها

خیلی از کسب و کار ها تلاش می کنند تا در طراحی تبلیغات سایت شان، نمونه های بسیاری را بگذارند. واژه های خیلی زیاد، عکسهای خیلی زیاد و همه نمونه های که در طراحی تبلیغات سایت به نظر غیر لازم هستند.

فقط فقط یک مورد اصلی را در طراحی تبلیغات سایت بگذارید. آیا قصد دارید نام تجاری خود را معرفی نمایید، کالایی را قصد دارید به فروش برسانید، قصد دارید اتفاقی که در کسب و کار تان رخ داده را به نمایش بگذارید؟ فقط یک پیام ساده را برای تبلیغات طراحی سایت تان انتخاب نمایید.

این پیام ساده و خاص قادر است دربردارنده بخشی از نام تجاری تان هم باشد، البته این نمونه هم وابسته به سایز محیط تبلیغات در طراحی سایت هم است. برای نمونه، اگر کمپانی و کسب و کار شما دارای مطالبی بزرگ با برچسب ها و یا لوگوی تودرتویی هستند، نمونه های موجود در تبلیغات سایت را به انتخاب بکاهید که قابل معرفی هستند و دارای یک پیام ساده می باشند.

2.ایجاد یک دعوت به مشارکت عالی

اکنون پیام تبلیغات طراحی سایت تان را گسترش بدهید. شما قصد دارید تا مخاطبان سایت چه کاری بکنند؟ مناسب ترین گزینه این است که مخاطب سایت با یک کلیک روی تبلیغات، سرراست به طراحی سایت شما هدایت شود. شما بایست برای مخاطبان سایت شرح بدهید که بایست چه کاری بکنند.

ولی به خاطر داشته باشید که مخاطبان سایت از راهکارهای عملیاتی خیلی استقبال می نمایند. این مورد انتخاب ها را آسان می کند. به واژه های که در تبلیغات طراحی سایت می گذارید، فکر نمایید. به جای جمله "در اینجا کلیک نمایید" به ارائه داده هایی فکر نمایید که مخاطب متوجه تصمیماتش بشود. از جمله ای نظیر زیر بهره بگیرید: "کلیک نمایید تا 50% تخفیف دریافت کنید"، "در روزنامه خبری ما ثبت نام نمایید"، راجع به این مورد بیشتر بدانید". این دعوت به مشارکت ها بایست برای مخاطب طراحی سایت، خیلی اسان یاب باشد . نظر مخاطب سایت را به تبلیغات موجود در طراحی سایت جذب نماید.

3.به کارگیری از محیط های خالی طراحی سایت

شیوه های طراحی تبلیغات در طراحی سایت می تواند به شما یاری نماید تا تبلیغاتی را طراحی نمایید که بازدیدکننده ها می پسندند در نمایشگر ها مشاهده نمایند. طراحی سایت می تواند دربردارنده نمونه های بسیاری و حتی تبلیغات زیادی باشد که احتمال دارد طراحی شما در میان آن همه نمونه ها حتی به چشم نیاید. این جاست که محیط خالی در طراحی تبلیغات، به یاری شما می آید.

بهره گیری از محیط خالی در طراحی تبلیغات می تواند خیلی برای طراحی سایت شما مفید باشد. تحقیقات نشان می دهند که چشم های مخاطبان سایت نخست به بخش پررنگ تر و شفاف و دارای فضای خالی بیشتر، جذب می گردد. با گذاشتن محیط خالی در پیرامون پیام و یا مطالب تبلیغات خود در طراحی سایت، شما مخاطبان سایت را مشتاق می نمایید تا به داده های شما در همان نگاه نخست چشم بیندازند.

4.از قانون 20 درصد کمک بگیرید

تبلیغات فیسبوک همواره از این قانون کمک می گیرد و سبب شکست سایر طراحان تبلیغات می شود: طراحی تبلیغات نبایست بیشتر از 20 درصد از محیط خود را به محتوا بدهد. این یک محدودیت برای طراحی تبلیغات در طراحی سایت است.

طراحی سایت یک رسانه دیداری است. تبلیغات هم بخشی از وسایل دیداری طراحی هستند. نمونه های دیداری در طراحی تبلیغات شما بایست بیشتر از مطالب باشند و یا به کار رفته باشند.

5.به بهره گیری از رنگ در طراحی تبلیغات تان در طراحی سایت اهمیت بدهید

هنگامی که برای طراحی سایت قصد دارید تبلیغات ثابتی طراحی نمایید، به انتخاب رنگ ها خیلی دقیق تر بپردازید. احساس ننمایید که بایست از رنگ های عادی در طراحی تبلیغات تان استفاده نمایید. رنگ های پس زمینه روشن قادرند راه مناسبی برای جلب نظر مخاطبان سایت باشند. راهکار دیگر برای طراحی تبلیغات در طراحی سایت ها، مرتبط به گزینش رنگ هایی است که با رنگ طراحی سایتی هماهنگی دارد که تبلیغات شما در آن جاست.

هنگامی که موضوع رنگ ها در طراحی تبلیغات طراحی سایت مطرح می شود، سفید و مشکی می تواند مناسب ترین انتخاب باشد. اگر تبلیغات سایت شما دارای رنگ های مختلف و بسیاری است، زیاد به رنگ سیاه و سفید فکر نمایید. با پدید آوردن کنتراست میان رنگ و سایر مولفه های موجود در طراحی سایت، مخاطبان سایت زیادی را جذب سایت خودتان نمایید.

6.یک نمونه شوخی دلچسب را در طراحی تبلیغات طراحی سایت بگذارید

برخی زمانها تبلیغات ماندگار قادر است همه قواعد را زیر پا بگذارند. این تبلیغات طراحی سایت می تواند دارای نمونه های طنز و شوخی هم باشند.

مورد دلچسب بامزه در طراحی تبلیغات ماندگار است و مردم به آن جذب می شوند. خیلی اهمیت دارد که شما در عین بامزه بودن از هدف پیام اصلی تبلیغ تان دور نشوید. عکس کلی نام تجاری تان و اعتبار کسب و کار تان را در حین گذاشتن این نمونه ها به خاطر داشته باشید.

7.از تایپوگرافی ساده در تبلیغات طراحی سایت بهره بگیرید

تبلیغات در طراحی سایت و فروشگاه ساز غالبا در سایز کوچک هستند. از تایپوگرافی ساده برای کمک به قابل خواندن بودن مطالب استفاده نمایید. از SANS SERIF کمک بگیرید و تلاش نمایید که سایز مطالب، هماهنگ با محیط تبلیغات در طراحی سایت باشد. بایست این فونت ها قابل خواندن و مشاهده شدن باشد.

از راهکارهای موجود در فونت ها هم دوری نمایید، نظیر سایه ها و یا انحناها و اشکال عجیب. حرف های سیاه و سفید بایست در همه تبلیغات، گزینه ارجحی باشد. نوع فونت بایست حس اعتماد، راستی و ساده بودن را به مخاطب سایت خود منتقل نماید.

8.به مخاطبان سایت نمونه های را نشان بدهید

همان طور که دعوت به عمل ها اهمیت دارند، جایزه و هدیه برای مخاطبان طراحی سایت هم اهمیت دارد. هر تبلیغ خوب بایست به مخاطبان طراحی سایت نمونه های را اهدا نماید- تخفیف، ورود به قرعه کشی، ایمیل های آموزشی و غیره.

هنگامی که قصد دارید کلیک های را در تبلیغات خود در طراحی سایت بگذارید، بایست به نمونه های فکر نمایید که مخاطب طراحی سایت نتواند آن را نپذیرد و یا رد نماید.

9.مطالب طراحی سایت خود را اندکی هم نمایش دهید

تبلیغات شما در کدام بخش نمایان می شود و چه نوع مطالبی در طراحی سایت شما هست؟ شما بایست مطالب طراحی سایت خود را نمایش دهید. در تبلیغات نرم افزار به وضوح این نمونه ها دیده می شود. فهم مخاطبان سایت و علایق آن ها، نخستین قدم در ساخت نمونه ها و تبلیغاتی است که مردم از آن استقبال می نمایند.

یک قدم هم فراتر روید و به تبلیغات آنلاین و ارائه محتواهای مشابه فکر نمایید. خیلی از طراحی سایت ها آغاز به ارائه این گزینه ها برای باکس های تبلیغاتی خود کرده اند تا به شما یاری نمایند که مخاطبان سایت را به خود جلب نمایید. اغلب طراحی سایت ها به شما مجال می دهند تا محیط را خریداری نمایید که مشابه شکل و سایز مطالب طراحی سایت باشد.

10. با دقت از عکس برای تبلیغات خود در طراحی سایت استفاده نمایید

عکسها، بیان نماینده همه چیز هستند. نمونه ها دیداری در تبلیغات طراحی سایت شما می تواند سبب موفقیت یا شکست کسب و کار تان شوند. به محیط کوچکی که بایست با آن کار نمایید، دقت فرمایید. عکسها بایست شفاف، صریح و منظمط با پیام تبلیغات و یا نام تجاری و برای فهم آسان باشد.

از چهره ها و یا عکس کالاها استفاده نمایید. از عکسهای که الگو ها و یا پس زمینه ها را دشوار می سازند، اجتناب نمایید. این مورد را تست نمایید: چه نمونه ها دیداری می تواند جایگزین توضیحات کلامی برای انتقال پیام تبلیغات تان به مخاطبان طراحی سایت باشد؟ این مورد، می تواند حتی عکس شما هم باشد. خیلی ساده ، درست است؟ با وب کندو به روز باشید. 

 

چاپایمیل