ترندهای طراحی صفحه اصلی طراحی سایت ها

ترندهای طراحی صفحه اصلی طراحی سایت ها

تاثیر نخست بر مخاطبان سایت خیلی اهمیت دارد! به همین خاطر است که دانستن به روزترین ترندهای طراحی صفحه اصلی طراحی سایت خیلی باارزش و پراهمیت است. بیایید به این ترندهای در سال 2016 نگاهی کنیم.

طراحی صفحه اصلی سایت

نگاهی به نمودار ترندهای گوگل بکنید که استقبال از "صفحه های اصلی طراحی سایت ها" را نشان می دهد که تا سال 2009 ثابت بوده اند.

همه این موردها به این علت است که بازاریاب ها و کارشناسان در عرصه طراحی سایت می دانند که صفحه اصلی طراحی سایت ویژه و خاص می تواند بازده ارتباطلت با طراحی سایت ها را بالا ببرد.

 

اصول طراحی صفحه اصلی سایت

طراحی صفحه اصلی سایت عالی، چیزی است که هر کسب و کار و یا نام تجاری آن را می خواهد و مناسب ترین شیوه به منظور تبدیل بازدید کنندگان طراحی سایت به مشتری های ثابت سایت شما است.

با بودن رقابت های دائمی در طراحی سایت ها، سئو صفحه اصلی طراحی سایت شما می تواند به منظور جلب نظر مخاطبان سایت خیلی عالی عمل نماید و حجم مخاطبان بیشتری را به طراحی سایت شما جذب کند. دارا بودن یک صفحه اصلی طراحی سایت به خوبی طراحی شده و عالی می تواند به منظور هر کسب و کار و نام تجاری مهم باشد.

بهترین طراحی صفحه اصلی سایت

شما قادرید خدمات های گوناگونی را در این عرصع بدهید، نظیر ورژن آزمایشی مجانی و یا کوپن های تخفیفی به منظور کالاها و خدمات موجود در صفحه اصلی طراحی سایت به مشتری های سایت تان، در این بین هم قادرید داده هایی نظیر نام و نشانی ایمیل شان را هم بگیرید. این موردهای بیان شده، تنها اندک خصوصیاتی است که قادرید در طراحی صفحه اصلی سایت خود به کار ببرید تا مخاطب های سایت بیشتری را جلب نمایید.

ترندهای طراحی صفحه اصلی طراحی سایت ها

1. پس زمینه ویدئویی که به طور خودکار پخش می شود

این ترند ویدئو و یا عکس های تمام صفحه در پس زمینه صفحه اصلی طراحی سایت به وسیله طراحان بیشتری مورد استفاده قرار می گرفته است. دارا بودن این چنین صفحه اصلی طراحی سایت به منظور دیده شدن خیلی عالی است، به این خاطر که به لحاظ کافی می تواند مخاطبان سایت را سرگرم کند و مراجعه کنندگان طراحی سایت را به طراحی سایت شما جذب نماید. بازاریابهای بیشتری از این روش به منظور جلب نظر مراجعه گنندگان سایت به طراحی سایت شان به کار می برند. این مورد مجالی به طراحی سایت می دهد تا پیام خود را راجع به کالا و خدماتی که به کار می برد به آسانی به مخاطب انتقال دهد. اگر دارای یک ویدئو سرگرم کننده هستید، این مورد اقبالی به شما می دهد که کاربر به منظور دیدن آن مجددا به سایت بر گردد.

2.ادامه دار بودن طراحی سایت به حالت اسکرول های هماهنگ سه بعدی

اسکرول های هماهنگ یکی از ترندهای طراحی سایت در سال 2016 هستند و مدت ها پیش هم خیلی در طراحی سایت ها به کار می رفتند. این مورد به کاربر سایت احساس افکت سه بعدی می دهد و همینطور که به سمت پایین اسکرول می نمایند، این قضیه را بهتر درک می نمایند. افکت های هماهنگ در طراحی سایت ها به منظور مخاطبان سایت راحت ایجاد می شود تا داده هایی با سرعت های مختلف را ببینند و می توانند حس فوکوس در طراحی سایت و دقت روی جزئیات طراحی سایت را در مخاطبان طراحی سایت بالا ببرند. اگر این قضیه به روش درستی اجرا شود، می تواند مخاطبان طراحی سایت شما را جذب کنند و سرگرم کند و به صورت مرحله به مرحله به منتقل کردن پیام به کاربران طراحی سایت ما، کمک نمایند.

جستجویابی ها در طراحی صفحه اصلی طراحی سایت همواره بایست مورد پسند کاربر باشد، ولی هیچ عیبی ندارد تا روشهای مختلف از اسکرول های عادی را هم امتحان نمایید. به منظور فراگیری زیاد در این زمینه قادرید طراحی سایت هایی با جستجوهای غیر عادی را ببینید. شما همینطور قادرید در صفحه اصلی طراحی سایت خود، منوی عادی جستجو را در بالای صفحه سایت بگذارید و همینطور قادرید از یک نمونه منو جستجو ویژه استفاده نمایید.

ترندهای طراحی صفحه اصلی طراحی سایت ها

3.عکس های مربوط به کسب و کار و یا مربوط به نام تجاری در صفحه اصلی طراحی سایت ها

هدف شما بایست طراحی صفحه اصلی طراحی سایتی باشد که در بین سایر طراحی سایت ها شاخص باشد. به جای بهره گیری از عکس ها و یا ویدئوها، قادرید از عکس هایی در طراحی صفحه اول طراحی سایت خود بهره بگیرید تا موردهایی و یا داستان هایی را روایت نمایید و یا قادرید این عکس های را مرتبط با خدمات و یا کالاهای طراحی سایت تان گزینش نمایید. با دارا بودن یک عکس و یا طرح ویژه در صفحه اصلی طراحی سایت، سبب می شوید تا مراجعه کننندگان سایت در این طراحی سایت ها و یا همان صفحه اصلی سایت، احساس متمایزی با سایر طراحی سایت ها داشته باشند.

4.هیچ نوار جستجویی نبایست در طراحی صفحه اصلی طراحی سایت باشد

نوار های جستجو بدون تردید سبب می شوند تا مخاطبان سایت به آسانی موردی که می خواهند را در طراحی سایت پیدا کنند، ولی برداشتن این نوار جستجویابی و امتحان نمودن سایر روشهای جستجو یابی در طراحی صفحه اصلی طراحی سایت تان احتمال دارد سبب شود تا مخاطبان سایت، زمان بیشتری را در طراحی سایت شما بمانند.

آن ها با نگاه به آیکون های جستجویابی مختلف در طراحی سایت حواسشان پرت نمی شود و می توانند روی مطالب و داده هایی که به منظور آنها آماده کرده اید، فوکوس کنند. هر لینک در این قسمت، شما را به صفحه ای از طراحی سایت متصل می کند که داده های هدفمند و مخصوصی را به مخاطبان سایت ارائه می دهد. طراحی لوگو این طراحی سایت هم می تواند در نظر مراجعه کنندگان سایت خیلی جذب باشد.

5.ساده بودن در طراحی صفحه اصلی طراحی سایت

این مورد ترندی است که همواره بوده و در آینده هم خواهد بود و طراحان سایت امروزی، ساده بودن در طراحی سایت را کلید موفقیت شان می دانند، درست است؟ آیتم های بیشتری در این عرصه هست، طراحی سهل یک طراحی سایت می تواند بهتر با مخاطبان سایت ارتباط برقرار کند و به مخاطبان سایت مجال می دهند تا به آسانی روی مطالب موجود در طراحی سایت فوکوس کنند و به آسانی آن را پیدا کنند.

6.دسته بندی صفحه اصلی طراحی سایت

برخی زمانها طراحان طراحی سایت ، مخاطبان هدف مختلفی را در نظر می گیرند، از این رو به منظور جلب نظر هر دسته از این کاربران، بایست نمایشگر را دسته بندی نمایند و هر قسمت را مخصوص یکی از دسته های کاربران قرار دهند.

7. مدارک و نشانه های اجتماعی

پیش از اینکه مخاطبان سایت تصمیم به خرید کالا یا خدمات از صفحه اصلی طراحی سایت بگیرند و یا حتی در قسمت عضویت در طراحی سایت ثبت نام نمایند، می خواهند راجع به طراحی سایت و یا کسب و کاری که با آن درگیر هستند، زیاد بدانند. یکی از راه های متداول به منظور اجرا این کار خواندن تجربه اشخاص یا مخاطبان طراحی سایتی است که قبلا با این کسب و کار و یا طراحی سایت در ارتباط بوده اند. در اکثر شرایط، این موردها می تواند به وسیله خواندن کلی کالاها و یا خدمات طراحی سایت به دست آید و سرانجام هم احتمال دارد مخاطبان سایت در شبکه های اجتماعی به تحقیق راجع به این کسب و کار و یا طراحی سایت بپردازند.

تنها مسئله ای که در این موقعیت، کاربر سایت در صفحه اصلی طراحی سایت شما به آن برمی خورد این است که از آن می خواهید که در تب دیگری کلیک کنند تا توجه شان را به طراحی سایت دیگری جذب نمایید. به این علت است که گذاشتن مدارک اجتماعی در صفحه اصلی طراحی سایت یک ترندی است که در سال 2016 خیلی طرفدار پیدا کرده است.

مدارک اجتماعی می توانند در صفحه اصلی طراحی سایت به روش های مختلفی به کار روند و در مقابل دید مخاطبان طراحی سایت قرار بگیرند:

گذاشتن نشانه های اختصاری و تخصصی برخی سازمان ها نظیر بی بی بی
آوردن گفته هایی از مشتری های طراحی سایت راضی و خشنود
تعریف و تمجید طراحی سایت به وسیله افرادی که از این طراحی سایت اثر گرفته اند
اشتراک در نشریات خبری و حساب طراحی سایت های شبکه اجتماعی
لوگوهایی از مشتری های نامدار سایت
لوگوهای از رسانه های اجتماعی

هر یک از این موردهای می تواند مدرکی از کیفیت کالا و خدمات طراحی سایت تان باشد و می تواند به طور خوبی بر سطح اعتماد مخاطبان طراحی سایت به طراحی سایت تان اثر بگذارد.

ترندهای طراحی صفحه اصلی طراحی سایت ها

8.منوهای فشرده در طراحی صفحه اصلی طراحی سایت

منوهای فشرده در طراحی سایت ها مباحث بیشتری را به وجود آورده اند. طراحان طراحی سایت بیشتری از منوهای فشرده در طراحی صفحه اصلی سایت خود استفاده می نمایند و به آن به منزله راهی درجهت ارائه داده ها و جستجو در سایت به مخاطبان طراحی سایت نگاه می کنند. این منوها سبب نمی شود که داده ها در طراحی سایت به نظر نامرتب بیاید و داده ها در طراحی سایت را به خوبی دسته بندی می نمایند و مانع آشفتگی در صفحه اصلی طراحی سایت می شود. این منوهای فشرده دارای کارایی های عالی هستند که سبب تجربه کاربری خوبی بر روی مخاطبان طراحی سایت می شود.

9.دوبار کلیک نمودن در جهت تایید

دوبار کلیک نمودن در طراحی سایت به معنی روشی است که به منظور تایید اجرای یک کارایی به وسیله مخاطبان سایت عمل می کند. دلایل بیشتری به منظور استفاده از این سبک در صفحه اصلی طراحی سایت ها هست.

یکی از این دلایل به این ترتیب است: سبب راحتی در ارائه خدمات دهی به مشتری های طراحی سایت می شود. این عمل به مخاطبان طراحی سایت فرصتی می دهد تا در تصمیم خود با اراده شوند و یا تجدید نظر کنند. از این نظر هیچ موردی در طراحی سایت به وسیله مخاطبان طراحی سایت به طور اشتباه اجرا نمی شود. با وب کندو به روز باشید.

منبع: طراحی سایت وب کندو

چاپایمیل