نقش محتوای تبلیغاتی پایدار و منظم در طراحی سایت

نقش محتوای تبلیغاتی پایدار و منظم در طراحی سایت

اگر شما سال ها پیش خواننده طراحی سایت BRAND & CAPTURE بودید، به خوبی با محتوای تبلیغاتی طراحی سایت آشنایی دارید. شما احتمالا این جمله را شنیده اید"محتوای طراحی سایت پراهمیت ترین عامل است". من نمی خواهم در این باره به موضوع بپردازم، اما این جمله به سایز کافی نقادر است اهمیت محتوای تبلغاتی یک طراحی سایت را بیان کند. کیفیت محتوای سایت یک الزام است. بله، اما چه زمان هایی محتوای با کیفیت تان را در طراحی سایت ها قرار می دهید؟ اگر محتوای طراحی سایت ها خیلی اهمیت دارد، پس تکرار آن نیز قادر است اهمیت داشته باشد و قوی و مفید بودن این محتوا در طراحی سایت ها نیز .... نمی دانم آیا نظیر آن ها قادر است حائز اهمیت باشد؟ فکر کنم متوجه منظور من شده اید.

نقش محتوای تبلیغاتی پایدار و منظم در طراحی سایت

نقش محتوای تبلیغاتی پایدار و منظم در طراحی سایت

یک محتوای تبلیغاتی طراحی وب سایت دارای چه شرایطی است؟ بیایید یک مرور کلی داشته باشیم. خیلی از بازاریابان احتمال دارد این احتمالاتی که در ادامه قرار می دهم را فراموش کنند و نادیده بگیرند:

تفاوت خصوصیت منظم بودن و قوث بودن در طراحی سایت

پست های وبلاگ دست کم دارای 500 کلمه هستند.
دانلودهایی نظیر کتاب الکترونیک، دستورالعمل ها و چک لیست ها
ویدئوها- چه حرفه ای و چه مبتدی
اینفوگرافیک ها- هیچ چیزی واضح تر از اعداد در موردهای دیداری نیستند
اسلایدها- طراحی سایت هایی نظیر SLIDESHARE برای شما آسان ایجاده است تا اسلاید های خود را در معرض نمایش بگذارید و مخاطبین طراحی سایت عاشق نگاه کردن آن ها هستند.
وبینارها- چه زنده و یا ضبط شده
عکس های- طراحی سایت هایی نظیر FLICKER و یا حتی PINTEREST را تماشا نمایید که عکس هایی از رویدادها و یا خیلی از زمینه های دیگر را نشان می دهند
و غیره. شما چه فکر می نمایید؟

اجازه دهید تا اطمینان حاصل نماییم که شما فرق بین محتوای طراحی سایت قوی و تناوب آن ها را فهمیده اید:

منظم بودن: به نحوه نشر محتوای طراحی سایت تان باز می گردد. خود و یا اعضای گروه طراحی سایت تان بایست بر اساس برنامه ریزی پیش روید، نظیر انتشار 4 پست جدید در هر هفته و یا یک دانلود در یک ماه

قوی: پایدار ماندن با استراتژی بازاریابی حتی در محتوای طراحی سایت. شما نبایست 4 پست جدید در یک هفته را برای دو هفته آینده منتشر نمایید و بعد 6 هفته وبلاگ خود را رها نمایید. این زمان به پایداری و قوی بودن برند و طراحی سایت تان کمک نمی کند و نمی توانید به طور کامل مخاطبان و گوگل را به خود جذب نمایید. بایست به طور همیشگی طراحی سایت خود را بررسی نمایید.

نقش محتوای تبلیغاتی پایدار و منظم در طراحی سایت

دلیل های منظم و قدرتمند بودن در طراحی سایت

در این جا دلیل هایی هست که اثبات می کند که به چه دلیلی خصوصیت تناوب و قوی بودن طراحی سایت تان خیلی اهمیت دارد:

گوگل به دنبال محتواهای جدید می گردد، اگر به طور مکرر در حال منتشر کردن محتوای سایت خود باشید، طراحی سایت شما در نتیجه های مرورگرهای نیز به همین میزان تغییر می یابد.

شما در رتبه بندی مرورگرها جایگاه خوبی خواهید داشت، به این خاطر که گوگل به طراحی سایت هایی که به طور مداوم مطالب با کیفیتی قرار می دهند، رتبه خوبی قائل می شود.
بنابراین، شما مخاطبین بسیاری را به طراحی سایت خود جلب می نمایید.

مخاطبین بیشتری به طراحی سایت شما جذب می شوند. اگر بازدیدکنندگان مطالب طراحی سایت شما را مفید بیابند، باز هم به طراحی سایت شما باز می گردند و یا در کمپین ایمیل و یا وبلاگ تان اشتراک خواهند گرفت

شما لینک های داخلی زیاد تری را در محتوای تبلیغاتی طراحی سایت خود قرار می دهید که گوگل از آن ها استقبال می کند. از این رو احتمال دارد طراحی سایت ها و منابع دیگری بخواهند تا به محتوای طراحی سایت شما لینک گذاری کنند و این برای سئو سایت تان عالی است.

نقش محتوای تبلیغاتی پایدار و منظم در طراحی سایت

شما می توانید اشخاص زیاد و زیاد و زیاد تری را به طراحی سایت خود جلب نماید. نظارت بر این میزان یکی از نقش های شما در استراتژی بازاریابی تان است. بازدیدکنندگان طراحی سایت خود را تشویق نمایید تا اطلاعاتی راجع به خود را در ازای ارائه دستورالعمل یا کتاب های الکترونیک، به شما عرضه دارند که این موردهای برای شما خیلی با ارزش است. 

تنها کافی نیست تا اشخاصی را به طراحی سایت خود جذب نماید. گروه فروش طراحی سایت فروشگاهی تان نیاز دارند تا این اشخاص آماده خرید از طراحی سایت باشند. از این رو، بایست محتوای طراحی سایت هایی را فراهم نمایید که فشیوه محصولات و خدمات تان را نیز افزایش دهد.

بیایید یک مثالی را مرور نماییم: بعد از اینکه چند ماه محتوای متناوب و پایداری را در طراحی سایت خود منتشر کردید، مشتریان سایت شما از این وضعیت راضی و خوشنود خواهند بود و طراحی سایت شما را به اشتراک می گذارند و به مشهور شدن شما کمک می نمایند. حال اگر شما بعد از چند ماه دست از این روند بکشید، کاهش شدیدی در خود مشاهده خواهید کرد. این موردهای نشان دهنده تاثیر مستقیم محتوای طراحی سایت قوی و متناوب بر حجم مخاطبین طراحی سایت تان است. موانعی نیز گاهی سر راه بازاریابان هست که این امر را نیز وخیم تر می سازد. به طور مثال بازاریابان بایست چندین تصمیم بگیرند و بایست در محدوده قانون عمل کنند و خیلی از موردهای دیگر، اما باز هم این بازاریاب ها با دقت بایست بر روی محتوای طراحی سایت نظارت داشته باشند تا در همه دوره ها بتوانند موفق شوند. در این جا است که زمان نقش طلایی را ایفا می کند.

دارا بودن محتوای طراحی سایت خوب تنها به دوره خاصی محدود نمی شود و نیازمند زمان و تلاش بسیاری در همه دوره های است. با کیفیت و قوی بودن محتوا بایست همواره در طراحی سایت ها مراعات شود تا از ارزش طراحی سایت کم نگردد و مشتریان و مخاطبین سایت همواره از طراحی سایت شما استقبال می نمایند. به همین خاطر است که می توانید در کسب و کار خود (هر کسب و کاری که باشد) ارتقا یابید و خود را در میان رقیبان تان درخشان نشان دهید. با وب کندو به روز باشید. 

 

چاپایمیل