بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت

بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت

تمرکز محتوای طراحی سایت روی ترندهای به روز و داستان های تازه، قادر است شما را پیشرو در اخبار تازه دنیا و تامین کننده خواسته های مشتریهای سایت خود کند. البته، این راهکار شما را قادر می سازد تا محتوای با کیفیتی را با سرعت پدید آورده و بر رقیبان خود پیشی بگیرید.

بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت

بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت

با وجود روش های بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت که هنوز بدون تغییر مانده است، هر روز ترندهای و شیوه هایی برای گذاشتن محتوا در طراحی سایت به وجود می آید، ما بایست آنها را تست کرده و توسعه دهیم و آن ها را تبدیل به استراتژی برای بازاریابی طراحی سایت خود نماییم. در این نوشته به ترندهای سال 2015 برای بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت دقت نمایید. در این نوشته با هم مرور می نماییم که چگونه تا به حال مخاطبین را به طراحی سایت خود جذب نموده ایم و در سال های پیش رو چگونه بایست این روند را ادامه دهیم و آیا بایست به استفاده از شیوه های دیگری روی آوریم یا خیر.

نقش رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

سال 2014 ما را از فعالیت هایی که بایست در رسانه های اجتماعی برای مخاطبان فردی و کسب و کار های حرفه ای اجرا دهیم، راهنمایی نمود. این قضیه به تغییر کانون فوکوس از فیسبوک یا توئیتر به مدل های مختلف دیگر طراحی سایت های اجتماعی است. مشتریهای، مخاطبان و عموم افراد می خواهند با شرکت هایی در تماس و تعامل باشند که در سطح متناسبی قرار دارند و یا به طور واضح از محبوبیت بالایی بر خوردار هستند. در هر صورت این قضیه به این معنا نیست که شرکت هایی که دارای لینک هایی در رسانه های اجتماعی هستند، به طور اتوماتیک موفق می شوند.

رسانه های اجتماعی، راهی برای ارتباط یافتن با مخاطبین طراحی سایت آینده تان است که می توانید بدن هیچ مانعی آن ها را به بازدید طراحی سایت تان ترغیب نمایید. برای مثال، خیلی عالی می شود که در خانه با مشتریهای طراحی سایت خود به وسیله فیسبوک، PINTEREST و توئیتر ارتباط یابید و در خارج از منزل خود در مکان هایی نظیر BEBO یا فلیکر به جستجوی مشتریهای و مخاطبین برای طراحی سایت خود باشید.

رسانه های دیداری طراحی سایت

ارتباط و تعامل برقرار کردن با اشخاص به وسیله ویدئو ها، قطعا در سال 2014 شروع شده است و هم چنان در سال 2015 ادامه دارد. یوتیوب هنوز هم مخاطبین بی شمار بسیاری دارد، اما محتواهای فراگیری که در VINE، GATHER و اینستاگرام هست که ویدئو ها را برای تماشا کردن تبدیل به یک محتوای جهانی کرده است. در حالی که مخاطبین طراحی سایت وجود دارند که پست ها و یا نوشته هایی را می خوانند، خیلی از مخاطبان هم موجود هستند که به وسیله دیدن ویدئوهای کوتاه، جذب طراحی سایت ها می شوند، به این خاطر که می توانند در حین اجرا کار خود این ویدئو ها را دیده و به آن ها گوش فرا دهند. اهمیت ویدئو ها در طراحی سایت ها انکار ناپذیر است. در این شرایط تنها کاری که بایست اجرا کنید دقت به کیفیت ویدئو و حجم و زمان آن است. یک ویدئو کوتاه و جذاب مخاطبین سایت بیشتری را جذب می کند و زمان بارگیری یک سایت را قطعا کاهش می دهد.

افزایش درآمد طراحی سایت ها در گوشی های همراه

احتمالا این قضیه برای باور کردن دشوار باشد، اما در سال 2012 هیچ فردی به خرید آنلاین به وسیله گوشی همراه از طراحی وب سایت ها روی نیاورد. در حالی که گوشی های همراه برای ارتباطات با دیگران، بازی ها و جستجوی طراحی سایت ها خیلی متداول است، ویژگی خرید کردن به وسیله این گوشی های همراه از طراحی سایت ها، مخاطبان سایت را راضی و خشنود نگه داشته است.

از شروع سال 2013، اکانت های گوشی همراه حدود 11 درصد از فشیوه های اینترنتی را به خود اختصاص داد. در پایان سال، این شمار دو برابر شد یعنی مخاطبان گوشی همراه حدود یک چهارم از درآمد یک طراحی سایت فشیوه الکترونیک را تشکیل می دادند. در حالی که مشتریهای طراحی سایت به طور مستقیم خرید نمی نمایند، اما این گوشی همراه به طور مستقیم بر نحوه مشاهده محصولات طراحی سایت و تعامل با شرکت مورد نظر تاثیر می گذارد.

XAD که یک شرکت نمایندگی است، روی مخاطبان طراحی سایت گوشی همراه فوکوس نمود، و این امر در فشیوه آنلاین و آفلاین این طراحی سایت تاثیر گذاشت و حدود 200$ بیلیون برای این کسب و کار مهیا نمود. هم چنین حدود 75 درصد ار مخاطبان طراحی سایت گوشی همراه به وسیله این ابزارها به طور فیزیکی به فشیوهگاه مورد نظر رفتند.
فشیوه و درآمد زایی اینترنتی به معنای واقعی کلمه تبلیغات را تغییر داد. مطالعات بسیاری اثبات کرده اند که حدود 57 درصد از افراد از فشیوهگاه هایی که دارای طراحی سایت در گوشی ها همراه نیستند، استقبال نمی نمایند. به این خاطر که آن ها به آسانی می خواهند تا به وسیله طراحی سایت های آن ها محصولات را دیده و با هم مقایسه کنند و به وسیله اینترنت سفارشات خود را تکمیل کنند. این روندی است که به تازگی میان مخاطبان سایت رواج یافته است و در سال های آینده نیز افراد استقبال بیشتری از آن ها خواهند کرد.

بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت

پیش رفت به سوی آینده

کارشناسان در باره این تغییرات چه فکری می نمایند و این امر برای شرکت ها در سال 2015 به چه شکل خواهد بود؟ احتمالا اندکی شیوه سال 2015 با سال های پیش مشابه باشد، اما توجه به تک تک اشخاص، ویژگی بارز شیوه های طراحی سایت در سال های آینده است، این در حالی است که سال های پیش از یک شیوه برای طراحی سایت خود استفاده می کردند که بایست برای همه اشخاص و مخاطبین به کار می رفت. امروزه مشتریهای طراحی سایت با شرکت های مورد علاقه خود به صورت آنلاین در ارتباط می شوند. به همین خاطر است که هیچ شرکتی نقادر است ناشناخته بماند. به منزله نتیجه، بیشترین تغییرات پیش بینی شده در سال 2015 روی پرورش محتوای طراحی سایت و سرمایه گذاری روی کیفیت آن ها است.

شناخت کاربران مورد نظر طراحی سایت تان

درک ویژگی های یک فرد خریدار یا مشتری طراحی سایت در سال 2015 به منزله یکی از پراهمیت ترین مولفه های موفقیت یک طراحی سایت در نظر گرفته می شود. شرکت هایی که محتواهایی بر اساس خصوصیات، رفتارها، علایق فردی و اهداف فردی مخاطبان سایت خود در طراحی سایت قرار می دهند، احتمال دارد به منزله شرکت هایی نمایان می شوند که خیلی مشابه خصوصیات اخلاقی مخاطبین مورد نظر طراحی سایت این شرکت ها است و مخاطبان با آن احساس آرامش خاطر و آشنایی می نمایند. شناخت مخاطبان سایت سبب می شود تا در گزینش محتوای متنی و یا عکسی به آسانی عمل نمایید، چون به خوبی مخاطبین سایت خود را می شناسید.

بالا بردن سئو سایت تان

برای سال ها، محتوای سئو سایت تنها روی لینک ها و کلمات و عبارات کلیدی فوکوس داشت تا به حجم مخاطبین یک طراحی سایت خیلی کمک کند. الگوریتم های تازه گوگل روی محتواهای طراحی سایت با کیفیتی فوکوس می کند تا نسبت به حجم کلمه های کلیدی، لینک گذاری ها و یا دیگر ابزارهای تجاری که شرکت ها از آن استفاده می کردند.
شرکت های بسیاری به جستجوی ژورنالیست ها، وبلاگ نویسان و نویسندگان هستند که مهارت و استعداد بالایی در نوشتن مطالب جذاب و گیرایی دارند که کیفیت محتوای طراحی سایت شان را ارتقاء می دهند، حتی اگر کمیت را زیر پا گذاشته و بیشتر به کیفیت آن توجه کنند.

تنوع محتوای طراحی سایت

در حالی که کیفیت محتوای طراحی سایت خیلی اهمیت دارد، تنوع این مطالب در طراحی سایت نیز کلید عمده موفقیت در این زمینه است. یافتن تعادل متناسب میان پست های موجود در رسانه های اجتماعی و محتوای طراحی سایت قادر است در نخست دشوار باشد، اما شرکت هایی که می خواهند عکس خوبی از خود در میان مخاطبین داشته باشند، بایست برخی و یا همه رسانه هایی که در ادامه هست را با استراتژی بازاریابی محتوای طراحی سایت خود در سال 2015 ادغام کنند:

کاغذهای سفید
ویدئوها
کتاب الکترونیک
wevbinarها و پادکست ها
وبلاگ ها (با کمک اشخاص وبلاگ نویس)
پست های رسانه های اجتماعی
اجرای فیلم های زنده

بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت

خلاقیت های مشترک در طراحی سایت

در هر کسب و کاری، خلاقیت و همکاری خیلی حائز اهمیت است. استفاده از برنامه های قابل اشتراک گذاری با سیستم عامل های CLOUD به اعضای گروه طراحی سایت و مشاوران طراحی سایت کمک می کند تا با یکدیگر و به طور مشترک کار کنند، البته فرقی هم ندارد که آنها در کجا قرار دارند، به این خاطر که این مشکل به وسیله اینترنت قابل حل است.

هچ کس قادر نیست آینده را پیش بینی نماید، ولی بر پایه تغییرات سال 2014 و آینده نگری سال 2015، خیلی از متخصصان با هم موافق هستند که محتوای با کیفیت و پویا، قادر است برای شرکت هایی کلید موفقیت باشد که می خواهند در سال جاری نیز در میان رقیبان خود برجسته و ممتاز باشند.

در سال های آینده: فوکوس روی مشتریهای طراحی سایت فروشگاهی و ارتباط با آن ها خیلی اهمیت می یابد. برای ارائه محتوای طراحی سایت بر اساس نیاز های مشتریهای طراحی سایت بایست محتواهایی خلق نمایید که دارای کیفیت بالا باشند (و البته برای آن ها خیلی جذاب و مفید باشد). شرکت ها نیاز دارند تا خیلی به محتوای رسانه های اجتماعی خود دقت داشته باشند و روی اعضای گروه طراحی سایت خود و ایده و خلاقیت های شان حساب کنند و در برخی شرایط هم به مشتریهای طراحی سایتی که حتی در خارج از محدوده جغرافیایی این کسب و کار ها هستند، ارائه سرویس و خدمات رسانی کنند تا بتوانند برند و طراحی سایت خود را در سراسر جهان نمایان کنند.

احتمالا این تغییرات برای درک و استقبال برخی شرکت ها خیلی دشوار باشد. پیدا کردن راهی برای کار کردن با این روش و شیوه، به شرکت ها کمک می نمایند تا بیشتر با ترندهای روز دنیا هماهنگ شوند و به دنیا و عصر تازه از مشتریهای طراحی سایت و راه هایی برای جلب نظر آن ها وارد شوند.

مطمئنا در سال های آینده اهمیت جلب مشتریهای و مخاطبین طراحی سایت به وسیله محتواها فزونی می یابد. به این خاطر که این مشتریهای هستند که قادر است کلید موفقیت و یا شکست یک طراحی سایت باشند. طراحان و یا تاجران در سال های آینده بایست بیش از هر چیزی روی این قضیه فوکوس کنند، به این خاطر که این راه تا به حال سبب بالا رفتن درآمد کسب و کار ها شده است و در آینده نیز حتما این سیاق بیشتر خواهد شد. با وب کندو به روز باشید.

 

چاپایمیل