۱۲ بهمن, ۱۳۹۵

راهکارهایی برای جذب مخاطب های بیشتر به طراحی سایت

شما به دشواری تلاش می نمایید تا راهکارهای بازاریابی برای طراحی سایت تان را توسعه دهید و راه را برای کاربران بیشتر باز نمایید.

راهکارهایی برای جذب مخاطب های بیشتر به طراحی سایت

در هر صورت، اگر متوجه شدید که میزان مخاطب های طراحی سایت تان خیلی اندک است و یا اگر می خواهید تا میزان مخاطب های طراحی سایت تان را افزایش دهید، بایست به راه های برای جذب هر چه بیشتر آن ها فکر نمایید.

شما بایست برای ارتقای میزان مخاطب های طراحی سایت تان اشخاص بیشتر و جدید را به خرید محصولات و یا سرویس های طراحی سایت و یا حتی بازدید طراحی سایت تان دعوت نمایید. شما بایست توجه شان را جلب نمایید و آن ها را به مشتری های طراحی سایت خود تبدیل نمایید.

راه های مختلفی هست تا مشتری های جدید را به طراحی سایت خود جلب نمایید. در هر صورت، موردهای اساسی و قواعدی هست که بایست برای موفق شدن در این زمینه مراعات نمایید.

از طراحی سایت های موفق درس های را یاد بگیرید

احتمالا ساده ترین روش برای گسترش راهکارهای جذب مشتری به طراحی وب سایت این باشد که درس های را از طراحی سایت های موفق یاد بگیرید. وقتی را به این کار اختصاص دهید و حساب هایی را در تویئتر، جمیل، Tumblr و سایر طراحی سایت های شبکه اجتماعی ایجاد کنید. به جای اینکه شروع به فعالیت های بی اثر نمایید، تلاش نمایید تا یادداشت برداری نمایید.

بفهمید که مخاطب های موجود در این رسانه های اجتماعی به دنبال چه چیزی هستند. افراد بیشتر در کدام مکان ها حضور دارند و نیازها و خواسته های شان چه می باشد و غیره.


مناسب ترین راه های جذب مخاطب به طراحی سایت و کسب و کار

قدم اول: روند طراحی سایت خود را از همان نخست ساده ایجاد کنید

این مورد به سایز کافی تاکید نشده است. زندگی و کارهای روزمره به قدر کافی دشوار است و اگر طراحی سایت خود را برای مخاطبان ساده ایجاد نکنید، شما مشتری های طراحی سایت خود را از دست می دهید. واقعا به همین سادگی رخ می دهد.

وقتی را بگذارید و بفهمید که دقیقا بایست چه موردهایی را راجع به مشتری های طراحی سایت خود بدانید. همه نیازها و خواسته های شان بایست در روند پیوستن به طراحی سایت نیز اجرا شود. از پرسیدن پرسش های بیهوده و نامتناسب در طول این روند خودداری نمایید.

قدم دوم: دکمه های فراخوانی به مشارکت خود را جذاب طراحی نمایید

تفاوتی ندارد که طراحی سایت تان در چه زمینه ای فعالیت می نماید، در هر صورت با رقیبانی رو به رو هستید. به عقب برگردید و به طراحی سایت خود فکر نمایید و دریابید که چه موردهایی قادر است طراحی سایت شما را متمایز تر سازد. به طور مثال شعار و دیدگاه کسب و کار تان بایست در صفحه نخست طراحی سایت تان باشد و یا دکمه های فراخوانی به مشارکت تان در طراحی سایت بایست خیلی جذاب و برای کاربران قابل توجه باشد.

قدم سوم: قدر وقت مخاطبان خود را بدانید و وقت شان را نگیرید

چقدر وقت اضافه در روز دارید؟ آیا از پر نمودن فرم های طولانی برای ثبت نام در طراحی سایت ها لذت می برید؟ اگر جواب تان منفی است، بایست به شما تبریک بگویم، به این خاطر که شما همه نظیر خیلی از افراد هستید. هیچ کس وقت اضافه ای ندارد. ما بایست به اطلاعاتی که از مخاطبان برای ورود به طراحی سایت کسب می کنیم، ارزش بگذاریم و در روند طراحی، آن ها را با پرسش های و دریافت اطلاعات زیاد خسته نکنیم و سبب نشویم که وقت شان هدر رود. اگر روند ورود و ثبت نام در طراحی سایت برای مخاطبان به صرفه بود و وقت بسیاری از آن ها را طلب نمی نماید، این مورد خیلی عالی است و مخاطبان سایت از شما متشکر خواهند بود.

قدم چهارم: به طور متناسبی از آن ها خوشامدگویی نمایید

چه احساسی دارید هنگامی که می خواهید وارد یک فروشگاه شوید با پرسش نامه طویلی رو به رو شوید و بعد از پر نمودن آن، هنگامی که در فروشگاه قدم می زنید، کارکنان آن جا به شما توجه ای نداشته و طوری رفتار می نمایند که شما اصلا آن جا وجود ندارید.

قسمت پراهمیت روند جذب مخاطبان به طراحی سایت این است که هر کسی که به تازگی وارد صفحه طراحی سایت می شود، بایست از آن خوشامدگویی شود. بایست از این که وقت شان را در اختیار شما و طراحی وبسایت تان گذاشته اند، تشکر نمایید و به آن ها بپیوندید، نه این که از آن ها چشم پوشی نمایید. اگر تا به حال ایمیل خوشامدگویی برای طراحی سایت تان نداشته اید، همین حالا اقدام نمایید. این ایمیل نبایست خیلی هم طولانی باشد، بایست به حالت صمیمی و کوتاه باشد.
قدم پنجم: برای این که مخاطبان طراحی سایت در طراحی سایت شما بنظیر، بایست انگیزه های را برایشان فراهم نمایید

این وظیفه شما است تا برای مخاطبان، انگیزه همراه ماندن با شما و طراحی سایت تان را آماده نمایید. شاید نگه داری مخاطبان در طراحی سایت به اهمیت جذب آن ها به طراحی سایت نباشد، اما نقش خیلی پراهمیتی را در این روند نیز ایفا می نماید.

در حقیقت، شما بایست به جذب مخاطبان به طراحی سایت تان نظیر کاشت دانه ای فکر نمایید که بایست در آینده رشد کند. شما این کار را بایست به وسیله نخستین تاثیری که کاربر از طراحی سایت شما می گیرد، اجرا کنید. اگر جذب و همراهی مخاطبان به طراحی سایت تان خیلی اهمیت دارد، بایست روی این مموضوع خیلی کار نمایید.

به طور مثال می توانید سیستم اهدای هدایا را برای مخاطبان طراحی سایت خود آماده نمایید. به آن ها نشان دهید که در طول هنگامی که در طراحی سایت حضور دارند، چه کارهایی برای لذت بردن از طراحی سایت، برای شان انجام می دهید.

قدم ششم: ارجاع و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

به طور مثال می توانید در این زمینه به فیسبوک نگاه بیاندارید که دربردارنده هزاران و میلیون ها نفر عضو است. هنگامی که در این طراحی سایت ثبت نام می نمایید و پروفایل خود را آماده می نمایید، گزینه ای را برای دعوت دوستان و مخاطب های هست.
فردی که بیشتر از مشتری طراحی سایت برای شما ارزش دارد، فردی است که نسبت به موردهایی که در طراحی سایت خود ارائه می دارید، اشتیاق دارد. از این رو اگر همه چیز را برای لذت بردن این اشخاص از طراحی سایت تان فراهم نمایید، آن ها این تجربه خوب را با دوستان خود حتی در طراحی سایت های دیگر اجتماعی به اشتراک می گذارند.

قدم هفتم: موثر ایجاد کردن روند ورود به طراحی سایت

با ساده و موثر ایجاد کردن روند ورود مخاطبان به طراحی سایت، متوجه می شوید که چقدر بر درآمد و صرفه جویی در زمان تان تاثیر گذاشته اید. می توانید از دوستان و پیرامونیانتان بخواهید که این طراحی سایت را امتحان کنند و نظرات خود را بیان کنند. می توانید آزمونگرانی را در این زمینه به کار بگیرید تا روی قسمت های پراهمیت و کلیدی طراحی سایت تان فوکوس کرده و عمل کنند.

آزمایش طراحی سایت

هنگامی که طراحی سایت و جذب مخاطبان به این سایت را برنامه ریزی کردید، به سرعت آن را عملی ننمایید. زمانی را به این امر اختصاص دهید و روند خود را تست نمایید و می ببینید که آیا مخاطبان از طراحی سایت شما لذت خواهند برد یا خیر. بایست از نظرات مثبت و منفی برای ارتقای طراحی سایت خود به کار ببرید. با کمک این ایده ها و نظریات، به خوبی می توانید روی نقاط قوت و ضعف خود فوکوس نمایید و روز به روز، خود و طراحی سایت تان را بهبود بدهید. با وب کندو به روز باشید.

آدرس بازتاب: http://www.webcando.ir/blog/390-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1-%d8%a8.html/trackback

ارسال دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *