مطالب طراحی سایت، یک مدل از بازاریابی اینترنتی است

مطالب طراحی سایت، یک مدل از بازاریابی اینترنتی است

هر چیزی که در طراحی سایت به منزله مطلب وارد می نمایید، بایست به هدف فروش، آموزش، یا بالا بردن ماندگاری مشتریان طراحی سایت باشد.

مطالب طراحی سایت، یک مدل از بازاریابی اینترنتی است

مطالب طراحی سایت، یک مدل از بازاریابی اینترنتی است

عبارت "بازاریابی مطلب" به این ترتیب شرح داده می شود: جذب مشتریان سایت به وسیله مطلب های مورد نظر آن ها. همه مطلبها بایست چنین هدفی را داشته باشند. وبلاگ نویسی، کتاب های الکترونیک، بایست به هدف بازاریابی وجود داشته باشند، البته مطلب های دیگری نیز در این زمینه اهمیت دارند: FAQS، انتشارات، مستندات و پیامدهای خوشامدگویی و غیره.

دارا بودن اهداف متعالی در مطالب طراحی سایت

هنگامی که کسب و کار شما تصمیم می گیرد تا در طراحی وب سایت خود مطلب هایی برای کمک به مستندات سازی خود منتشر کند، اهداف مختلفی هست:

عملکردی: دست کم مطالب که برای ارئه مستندات به مخاطبان سایت مهیا می نمایید.

قابل درک: مهیا کردن مطلب برای درک و فهم آسان مخاطبان.

کاربردی: مطمئن شوید که مشتریان سایت می توانند برای حل مشکل خود، مطالب و مطالب مورد نظر خود را در طراحی سایت بیابند.

لذت قسمت: آیا مطالب طراحی سایت شما برای خواند لذت قسمت است؟ جالب، سرگرم نماینده و الهام قسمت است؟

انگیزه قسمت و محرک: آیا مطالب طراحی سایت سبب می شود تا مشتری سایت، فعالیت هایی به نفع کسب و کار شما اجرا کند؟ این فعالیت ها قادر است خریدن، ثبت نام، بروزرسانی، پیشنهاد و ارائه نظرات و غیره باشد.

بهبود مطالب نوشتاری طراحی سایت ها

در این جا سه قانون برای ارتقای مطالب نوشتاری سایت ها هست:

1.عکسهای بایست پیش از کلمه های مورد نظارت قرار گیرد، از این رو اگر از عکسهای در سایت استفاده می نمایید، بایست آن ها را جالب و مهیج ایجاد کنید.

2.تیتر های بایست پیش از متن عمده مورد توجه قرار بگیرند.OLIGLVY در این مورد می گوید:" هر زمان که شما تیتر خود را می نویسید، شما حدود 80 سنت به دلارهای تان اضافه می نمایید." نوشتن تیتر نظیر "مقدمه" یا " پس زمینه" بایست خیلی مورد ملاحضه قرار بگیرد.

3.پاراگراف های کوتاه به وسیله مخاطبان خوانده می شود، اما پاراگراف های بلند به وسیله مخاطبان طراحی سایت نادیده گرفته می شود. پاراگراف های کوتاه می توانند خواننده را به خود جذب نمایند.

اگر 20 درصد از نوشته های سایت تان جالب نباشد، بایست بدانید که شما در این راه شکست خواهید خورد، به این خاطر که هیچ کاربر طراحی سایتی به خواندن باقی آن توجه ای نخواهد کرد. اگر نتوانیم در نخستی پاراگراف، کاربر طراحی سایت را مجذوب سازیم، مخاطبان به طراحی سایت دیگری رجوع خواهند کرد. این اتفاق حتی احتمال دارد برای رمان نویسان و یا نویسنده ها نیز اتفاق بی افتد، از این رو بایست خیلی به این امر توجه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بازاریابی به وسیله محتوای طراحی سایت را هم مطالعه فرمایید.

مطالب طراحی سایت، یک مدل از بازاریابی اینترنتی است

شفافیت مطالب طراحی سایت در مقابل دراز بودن آن

نوشته های طراحی سایت شما بایست به سایز کافی کوتاه باشد که بتوان به طور کامل آن را خواند، اما محتوهای دراز نیز بایست شفافیت و صراحت بالایی داشته باشند. به طور مثال فرض نمایید که در یک قسمت از طراحی سایت خود دارای گزینه مبهم "GO" می باشید و در یک قسمت دیگر سایت دارای گزینه "اینجا کلیک نمایید تا تنظیمات اکانت خود را اصلاح نمایید" هست، کدام مورد مناسب است؟

بهبود ویدئوها و سمینارهای طراحی سایت

شما هنگامی که می خواهید روی صفحه نمایش طراحی سایت خود کار نمایید، سه گزینه پیش رو دارید:

1.به مشتریان طراحی سایت خود بگوید که چه کارهای می توانند در طراحی سایت و یا نرم افزار شما اجرا نمایند.

2.به مشتریان طراحی سایت خود نشان دهید که به چه نحوی این موردها انجام می شوند.

3.به مشتریان طراحی سایت خود یاد دهید که به چه دلیلی این موردها خیلی اهمیت دارند.

سمینارهای مشتریان سایت بایست روی آموزش به آن ها فوکوس داشته باشد. ایده خیلی عالی و بزرگی است که قادر باشید به مشتریان سایت خود نحوه کارکرد با طراحی سایت را آموزش دهید.

سمینارهای مدیرت کار به جای "نحوه ارسال یک پیام" می توانند روی "اجرای کار های کنونی" فوکوس داشته باشند و کمپین انجمن بازاریابی ایمیل بایست به جای "ایجاد یک الگو" روی نوشتن ایمیل های جذاب که مخاطبین را به مشتریان طراحی سایت دعوت می کند، فوکوس نماید.

ایده خوبی است که مشتریانی که نمی دانند به چه نحوی از طراحی سایت و یا نرم افزار استفاده نمایند، در این سمینارها و کمپین ها شرکت نمایند تا مناسب بتوانند از طراحی سایت و یا نرم افزار شما استفاده نمایند. سمینارهای خسته نماینده تنها وقت مخاطبان سایت را هدر می دهد.

مطالب طراحی سایت، یک مدل از بازاریابی اینترنتی است

پرسیدن پرسش های مناسب در طراحی سایت

کیفیت سوال شما قادر است کیفیت جواب را معین سازد. شما همان چیزی را دریافت می نمایید که درخواست داده بودید.

اگر پرسش های را به نحوی از مخاطبان سایت بپرسید که واضح و معین باشند، زودتر به هدف خود می رسید. به طور مثال، اگر شما "آیا در این طراحی موردی که به آن نیاز داشتید را یافتید؟" را با این سوال جذاب جایگزین نمایید "به چه دلیلی این طراحی را بازدید می نمایید؟"، می توانید بیشتر به مخاطبان و طرز فکر آن ها نزدیک شوید.

مطالب طراحی سایت، خیلی قدرت دارند

مطلب های ناسازگار طراحی سایت سبب نا امید کردن مشتریان و مخاطبان سایت شما می شوند. حتی مطلب های کم اهمیت نیز هیچ کاربری را به طراحی سایت و یا نرم افزار طراحی سایت فروشگاهی جذب نمی کند. خیلی ساده است تا مطلب های شگرفی تهیه کنیم و به وسیله سمینار ها و یا ارائه دستورالعمل ها، مخاطبان را تشویق به استفاده از طراحی سایت ها بکنیم. مقاله بازاریابی اینترنتی را با طراحی سایت انجام دهید نیز به شما کمک می کند تا با نحوه شروع بازاریابی طراحی سایت بیشتر آشنا شوید.

همان طور که جورج هربرت می گوید: "کلمه های خوب خیلی ارزشمند هستند ولی قیمت چندانی ندارند." این جمله را همواره به یاد داشته باشید، به این خاطر که به وضوح بیان می کند که کلمه های شاید خریدنی و یا فروشی نباشند، اما استفاده از آن ها در طراحی سایت و یا نرم افزار و یا به صورت کلی در کسب و کار، قادر است درآمدهایی را سبب شود. با وب کندو به روز باشید.

 

چاپایمیل