شیوه هایی برای بالا بردن تعداد کاربران طراحی سایت

شیوه هایی برای بالا بردن تعداد کاربران طراحی سایت

جذب نمودن کاربران به طراحی سایت تان خیلی عالی است، اما اگر این کاربران به مشتری های سایت تان تبدیل نشوند، هیچ فایده ای ندارد. این نوشته دارای راهکارهایی اثبات شده برای متقاعد نمودن بازدیدکننده های سایت تان به انجام عملکردهایی در طراحی سایت است، حال این عملکرد می خواهد مربوط به تکمیل یک فرم، گذاشتن آدرس ایمیل و یا خرید نمودن از طراحی سایت باشد.

شیوه هایی برای بالا بردن تعداد کاربران طراحی سایت

1.قسمت های اندکی در فرم تماس طراحی سایت خود بگذارید.

هنگامی که اطلاعاتی را در فرم طراحی وب سایت خود از بازدیدکننده های می خواهید، تنها اطلاعات ضروری و پراهمیت را بپرسید. در این جا مثالی از این که حتی یک قسمت اضافه در فرم سایت، سبب کاهش 11 درصدی کاربران طراحی سایت می شود، هست.

2.به بازدیدکننده ها تضمین بدهید.

در همگی خرید ها، قانون باز پس گرفتن پیش پرداخت کالا و یا خدمات سایت را برای کاربران خود معین سازید. این مورد سبب می شود میزان فروش فروشگاه ساز به علت اعتمادی که میان کاربران خود دارید، افزایش یابد.

3.استفاده از فعل های سازگار در طراحی سایت.

هنگامی که دکمه های فراخوانی به سهیم شدن بسیاری را امتحان می نمایید، توجه داشته باشید که از لحن گفتاری کمک بگیرید که بازدیدکننده های را تشویق به انجام عملکردهایی در طراحی سایت می کند. برای مثال، "صندلی خود را رزرو نمایید" و یا "مورد دلخواه خود را گزینش نمایید".

4. از مجوز و گواهی نامه ها استفاده نمایید.

مجوز و گواهی نامه ها ریسک هایی را در سایت کاهش می دهد و نظیر یک سند اجتماعی هستند. از این موردهای در صفحه عمده کالاها سایت و صفحه عمده وارد نمودن ایمیل و ثبت نام مخاطبان در طراحی سایت استفاده نمایید.

5.مزیت های کالاها و خدمات تان را بیان نمایید.

وجود فهرستی از ویژگی های کالاها تان در طراحی سایت خیلی اهمیت دارد، اما خیلی پراهمیت است تا به مشتری های واقعی سایت مان نیز دقیقا بگویم که به چه نحوی کالاها تان می توانند مشکلات آن ها را حل نمایند.

6.به تیترهای طراحی سایت تان خیلی دقت نمایید.

تیتر، احتمالا پراهمیت ترین عامل صفحه عمده طراحی سایت تان باشد. دست کم 10 نمونه تیتر را امتحان نمایید و بعد از میان آن ها مناسب ترین مورد را گزینش نمایید.

7.مولفه های جذاب را در بالای صفحه طراحی سایت بگذارید.

مولفه های قابل کلیک و دیگر موردهای این چنینی را بایست در بالای صفحه سایت بگذارید تا نتایج بهینه ای از آن ها کسب نمایید.

8. از ویدئو ها برای اینکه به برند و کسب و کار تان ویژگی های زنده ای بدهید، استفاده نمایید.

از ویدئو هایی در صفحه های عمده سایت تان استفاده نمایید تا نشان دهید که چه کسانی در برند و کسب و کار شما حضور دارند و برند خود را به این ترتیب زنده و حاضر نشان می دهید.

9.از صفحه های معینی در طراحی سایت برای تبلیغات قابل کلیک خود استفاده نمایید.

اگر از تبلیغات متنی و یا تبلیغات PPC استفاده می نمایید، مطمئن باشید که این بازدیدکننده های را به صفحه مخصوص تبلیغات سایت تان هدایت می نمایید (نه به صفحه اول طراحی سایت تان).

10.نظرات فالورهای رسانه اجتماعی و مشترکان طراحی سایت تان را در سایت خود بگذارید.

نظیر گواهی نامه، گذاشتن این موردهای سبب می شود تا ریسک هایی در طراحی سایت کاهش یابد و میزان کاربران سایت تان هم رشد می کند.

http://www.webcando.ir/

11.از دکمه های فراخوانی به سهیم شدن قویی در هر مطالب سایت تان استفاده نمایید.

اجازه دهید تا کاربران طراحی سایت تان دقیقا بدانند که شما می خواهید در مرحله بعدی، آن ها چه کاری انجام دهند، حال این کار قادر است کلیک روی دکمه ای باشد یا خواندن پست وبلاگ و یا تکمیل فرم.

12.پیشنهاد کالاها

لینک هایی از مطلب و کالاها سازگار با بازدیدکننده های را در طراحی سایت خود بگذارید تا آن ها را جذب سایت خود سازید و برای مدت دراز تری، همراه خود نگاه دارید.

13.اعلام شمار کالاها باقی مانده طراحی سایت تان

اگر فقط تعدادی از کالاها تان باقی مانده است، حتما آن شمار را در طراحی سایت خود اعلام نمایید (برای مثال، تنها 3 عدد از این کالا باقی مانده است")

14.از کپی برداری متن طراحی سایت های دیگر خودداری نمایید.

برخی مشتری های طراحی سایت خیلی به متن های کپی شده دقت دارند. از این رو از کپی بردای دست بردارید و روی نوشته های واضح و جذاب فوکوس نمایید که به بازدیدکننده های طراحی سایت تان کمک می نمایند تا تصمیم به خرید بگیرند.

15.مدل مختلفی از دکمه های فراخوانی به سهیم شدن را امتحان نمایید.

دکمه های "همین حالا خرید نمایید" و یا " همین حالا سفارش دهید" احتمال دارد بسته به این که در کجای طراحی سایت قرار گرفته است، چه رنگی دارد و به چه اندازه است، به طور متفاوتی هم عمل کند. مدل مختلفی از این دکمه ها را امتحان نمایید تا مناسب ترین گزینه را گزینش نمایید.

16.به بازدیدکننده های سایت بگویید که دقیقا چه موردهایی را می توانند از طراحی سایت شما دریافت کنند.

هر چیزی که بازدیدکننده های سایت نیاز دارند تا راجع به کالاها و خدمات شما بدانند، در اختیارشان بگذارید: ویژگی ها و مزیت های کالاها شما چیست؟ به چه شکل هستند؟ کاربرد های آن چیست؟ چه کسانی می توانند از آن بیشتر نفع ببرند؟ به چه نحوی به دست مشتری های سایت می رسد؟

17.پیشنهاد های ویژه ای را به کاربران طراحی سایت خود ارائه دهید

به مشتری های واقعی خود بگوید که ویژگی ویژه کالاها شما به چه ترتیب است و فرق میان کالاها شما و سایر کالاها مشابه در بازار چیست؟

18. به بازدیدکننده های تان دید کلی از موردهایی که در طراحی سایت ارائه می دارید، بدهید.

هنگامی که یک صفحه عمده طراحی سایت را راه اندازی می نمایید، هر چیزی که حواس بازدیدکننده های سایت را پرت می کند، دور نگاه دارید، نظیر نوار جستجو و یا دیگر دکمه های فراخوانی به سهیم شدن. صفحه عمده طراحی سایت شما بایست 100 درصد به منظور تشویق بازدیدکننده های به انجام عملکردهایی در سایت، طراحی شده باشد.

19.از موردهای امنیتی و حفظ حریم شخصی در فرم طراحی سایت تان سخن به میان بیاورید.

سیاست های حفظ حریم شخصی قادر است سبب اعتماد مخاطبان به سایت شود و از این رو آن ها بیشتر آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار می دهند. در اینجا مثالی هست که اثبات می نماید که استفاده از این چنین جملاتی در فرم طراحی سایت قادر است سبب 19 درصد افزایش میزان کاربران سایت شود.

http://www.webcando.ir/

20.کاربران سایت خود را هیجان زده نمایید.

از لحن گفتار احساسی و داستان های مهیج و جالبی برای جذب کاربران و تشویق آن ها به امتحان نمودن کالاها تان، استفاده نمایید.

21.برخی قسمت های فرم سایت را به صورت اختیاری بگذارید.

اگر قرار باشد تا قسمت های بسیاری در فرم طراحی سایت خود بگذارید، تا جایی که می شود، برخی از آن ها را به صورت اختیاری معرفی نمایید تا بازدیدکننده های سایت انگیزه بیشتری برای تکمیل فرم داشته باشند. شما می توانید همواره اطلاعات بیشتری را در مرحله های بعدی از کاربران سایت خود بپرسید.

22.انتظارات بازدیدکننده های سایت PCC را تحقق بدهید.

اگر بازدیدکننده های به وسیله تبلیغات PCC به صفحه عمده سایت تان رجوع می نمایند، مطمئن شوید که متن تبلیغات تان با متن صفحه عمده سایت تان مطابقت دارد. تبلیغات شما بایست دقیقا موردهایی را بگوید که بعد از کلیک نمودن در سایت تان، اتفاق خواهد افتاد.

23.گزینه های پرداختی متنوعی را به بازدیدکننده های سایت ارائه دهید.

چه باور نمایید و یا خیر، هیچ کس دوست ندارد به صورت یک جا، هزینه کالا را پرداخت نماید. از این رو متدهای پرداختی متنوعی را برای راضی نمودن مشتری های واقعی سایت تان ارائه دارید.

24.از گفته ها و نقل قول های مشتری های طراحی سایتی استفاده نمایید که از شما راضی هستند.

شکی نیست که نقل قول های مشتری های سایتی که از شما راضی هستند، خیلی در تصمیم خرید دیگر کاربران طراحی سایت اثر می گذارد. در حقیقت، بر اساس تحقیقات به وسیله ZENDESK، حدود 88 درصد از مشتری های جدید گفته بودند که انگیزه خرید شان به وسیله این جملات از مشتری های قبلی نشأت گرفته است.

25.ترکیب رنگ های مختلفی را در صفحه عمده سایت تان امتحان نمایید.

رنگ ها قادر است نشان دهنده موردهای مختلف برای اشخاص گوناگون باشد (برای مثال، آبی کمرنگ قادر است نشان دهنده آرامش، سفید و قرمز قادر است نشانه استرس و عصبانیت باشد). مدل متنوعی از رنگ ها را امتحان نمایید تا ببینید که کدام یک از آن ها سبب افزایش میزان کاربران طراحی سایت تان می شود.

26.از عکس های با کیفیت در طراحی سایت خود استفاده نمایید.

عکس های استوک تکراری می توانند به صورت خطایی پیام طراحی سایت را به کاربر منتقل کنند. از عکس های حرفه ای و با کیفیت، در جایی که امکان دارد استفاده نمایید.

27.استفاده از دکمه های فراخوانی به سهیم شدن بیشتر نسبت به لینک ها.

دکمه ها نسبت به موردهای قابل کلیک نظیر لینک ها در طراحی سایت، آشکار تر هستند، مخصوصا هنگامی که کاربر، طراحی سایت را در ابزارهای گوشی همراه بازدید می کند.

28.استفاده از ابزاری برای چت نمودن با مشتری های طراحی سایت.

چت نمودن به صورت زنده را در طراحی سایت خود ممکن سازید تا قادر باشید به پرسش های مخاطبان خود جواب دهید و نگرانی های مشتری های واقعی خود را بر طرف سازید.

29.استفاده از جهت های راهنما.

توجه کاربران سایت تان را به پراهمیت ترین عامل طراحی سایت تان به وسیله نشانه ها و جهت های دیداری برجسته، جلب نمایید. تنها دقت نمایید در این مورد خوش سلیقه باشید- یعنی از علایم زیبای دیداری استفاده نمایید که چشمان کاربر را به خود جذب کند.

http://www.webcando.ir/

30.استفاده از طرح بندی تک ستونه.

یک آزمایش و آزمایش نشان می دهد که طرح بندی مولفه های یک طراحی سایت، هنگامی که از دو ستونه به تک ستونه تغییر یافت، 68 درصد افزایش بیشتری در میزان کاربران سایت مشاهده شد.

31.استفاده از چهرها و شخصیت ها در طراحی سایت.

از اینکه عکس اشخاصی را در نوار کناری طراحی سایت تان نزدیک به دکمه های فراخوانی به سهیم شدن بگذارید، نترسید. این موردهای قادر است سبب شود تا کاربر سایت دریابد که این برند یا کسب و کار از چه اشخاصی تشکیل شده است.

32.تضمین قیمت کالاها.

استفاده از این مورد سبب می شود تا برای آن ها مطمئن شوید که قیمت شما نسبت به رقیبان تان خیلی مناسب و عالی است.

33.مطلبهای کوچک و بزرگ متنوعی را آزمایش نمایید.

بر اساس نوع کسب و کار، کالا و یا کاربران تان، مطلبهای کوچک احتمال دارد نسبت به مطالب های دراز مناسب باشند (یا بالعکس). مطمئن شوید که مدل مختلفی از مطلبها را در اندازه های مختلف آزمایش می نمایید تا دریابید که کدام مورد، سازگار کاربران طراحی سایت فروشگاهی تان است.

34.استفاده از عکس اشخاص خوشحال و خندان

اخیرا اثبات شده است که این عکس های سبب افزایش میزان کاربران یک طراحی سایت می شود.

35.مطمئن شوید که در طراحی سایت تان، اطلاعات تماس را به صورت کامل قرار داده اید.

به مشتری های طراحی سایت خود به وسیله گذاشتن اطلاعات کامل تماس در جایی که به سادگی دیده شوند، اطمینان و اعتماد بدهید.

36.در صفحه پرداخت کالاها، تخفیفاتی را برای مشتری های سایت بگذارید.

می توانید ارسال کالا را به صورت رایگان اجرا کنید و یا تخفیفاتی را در قیمت خود کالا برای مشتری های در نظر بگیرید.

37.بازدیدکننده های نبایست برای خرید از طراحی سایت تان نیازی به ثبت نام در سایت داشته باشند

برخی طراحی سایت ها از مخاطبان سایت می خواهند تا فرم ثبت نام را تکمیل کنند و بعد خریدی را انجام دهند. مطمئن باشید این شیوه سبب کاهش قابل توجه ای در میزان کاربران طراحی سایت تان می شود.

38.استفاده از زبان گفتاری سازگار با کاربران طراحی سایت تان.

استفاده از زبان پیچیده و مبهم و یا زبانی که به شدت ساده باشد قادر است سبب دور نمودن کاربران طراحی سایت تان شود. از یک ابزار نظیر Readability Score استفاده نمایید تا اطمینان حاصل شود که متن و لحن نوشته ها با کاربران سایت تان مطابقت دارد.

39. موردهای زیادی را در طراحی سایت خود قرار ندهید.

هنگامی که مخاطبان سایت با گزینش های بسیاری رو به رو می شوند، احتمال دارد واقعا سردرگم و کاملا از تصمیم خود منصرف شوند. هر زمان که امکان دارد، راجع به کالاهای که عرضه می دارید و یا کالاهای که برای اکثریت افراد پیشنهاد می نمایید، حتما در طراحی سایت شرح ها ساده و واضحی را لحاظ نمایید.

پیشنهاد: به یاد داشته باشید که کلید عمده برای افزایش کاربران طراحی سایت تان این است که آزمایش نمایید، آزمایش نمایید و آزمایش نمایید. مورد و یا عاملی که برای یک سایت و کاربران آن کار می کند، ممکن نیست برای طراحی سایت دیگری کارساز باشد. به این فکر نمایید که کدام راهکار ها برای کسب و کار تان مناسب هستند و بعد همان را در طراحی سایت خود اجرا نمایید. با وب کندو به روز باشید.

 

چاپایمیل