چگونه فروش آنلاین طراحی سایت خود را افزایش دهیم؟

چگونه فروش آنلاین طراحی سایت خود را افزایش دهیم؟

شما هر کاری که درست بود را انجام داده اید. کالاها و خدمات موجود در طراحی سایت تان خیلی قوی هستند. اما هنوز هم کسی از طراحی سایت شما خرید نمی کند. پیش از این که نا امید شده و به فکر تجزیه و تحلیل طراحی سایت خود باشید، به این موردهای توجه نمایید:

چگونه فروش آنلاین طراحی سایت خود را افزایش دهیم؟

چگونه فروش آنلاین طراحی سایت خود را افزایش دهیم؟

انگیزه دادن به مشتری های طراحی سایت

Upsellit.com اخیرا مطالعاتی انجام داده است که این روند را به طور واقعی نشان می دهد. مشتری های Fsastore.com در هر مرحله از خرید، کالاها و خدمات این سایت را آزمایش می نمایند. این طراحی سایت برای تشویق مشتری های خود به تکمیل مرحله خرید و یا بازگردندان مشتری هایی که از خرید منصرف شده اند، از شیوه بازاریابی ایمیلی بارها و بارها کمک می گیرند. به نظر عالی می رسد. درست است؟

تشویق مشتری های به خرید کالاها و خدمات طراحی سایت

FSASTORE.COM دارای تنطیمات ساده ای برای کالاها و خدمات خود است. بازدیدکننده هایی که آدرس ایمیل های شان را به اشتراک نگذاشته بودند، هنگامی که می خواستند از طراحی وب سایت خارج شوند، در صفحه نمایش خود مورد زیر را مشاهده نمودند:

شما می توانید به وسیله این موردهای به آن ها برای مجددا بازگشتن به طراحی سایت و خرید از کالاها و خدمات سایت تان، انگیره دهید.

پیگیری نمودن مشتری هایی که از بازدید و خرید از طراحی سایت تان منصرف شده اند و تبلیغ و بازاریابی مکرر برای آن ها، قطعا نتیجه می دهد.

چگونه فروش آنلاین طراحی سایت خود را افزایش دهیم؟

پیشنهادهای ویژه در طراحی سایت

در طراحی سایتی 5 دلار تخفیف برای خرید از کالاها سایت به مشتری های در نظر گرفته شد، این امر سبب بازگشت 30 درصدی مشتری هایی شد که قصد ترک نمودن سایت را دارا بودند. علامت دلار برای درک مخاطبان سایت خیلی ساده است و شروع به تجزیه و تحلیل این می نمایند که آیا این تخفیف برای آن ها ارزش دارد یا خیر.

این شیوه برای طراحی سایت FSASTORE.COM خیلی ارزش داشت، به این خاطر که سبب شد میزان مشتری های طراحی سایت شان افزایش یابد. از این رو، این تخفیف به نظر گزینه هوشمندانه و عالی است که به مشتری های فروشگاه ساز انگیزه بازگشت بالایی می دهد.

این طراحی سایت شروع به آزمایش سبد خرید غیر فعال و فعال مشتری های خود نمود. سبد خرید غیر فعال به معنی قرار ندادن و گزینش ننمودن کالاها و خدمات ها طراحی سایت به سبد خرید است. سبد خرید فعال نیز به گزینش برخی کالاها طراحی سایت باز می گردد که مشتری های آن ها را در سبد خرید خود قرار داده اند. این مورد به این معنی است که این مشتری های انگیزه بالایی برای خرید از طراحی سایت دارند و به دنبال کالاهای در سایت می گردند که نیازهای شان را برطرف کنند.

اما سبد خرید غیر فعال مشتری های چه طور؟

این مشتری های هنوز گزینه هایی را به سبد خود اضافه نکرده اند و هنگامی که با این تبلیغات و تخفیفات رو به رو شوند، انگیزه بیشتری برای خرید نمودن از طراحی سایت فروشگاهی را به دست می آورند.

استفاده از این تخفیفات برای نجات کسب و کار تان، بستگی به مرحله خریدی دارد که مشتری های طراحی سایت تان در آن جا قرار دارند. این تخفیفات، هنگامی که مشتری در میان روند خرید منصرف شده و می خواهد طراحی سایت را ترک کند، بیشترین اثر را می گذارد.

ایمیل های بازاریابی و تبلیغاتی طراحی سایت

جلب توجه و بازگردندان مشتری های طراحی سایت به وسیله ایمیل های تبلیغاتی و بازاریابی، یکی از پراهمیت ترین مرحله های و گزینه ها است. چه این اشخاص گزینه هایی از طراحی سایت را به سبد خرید خود اضافه کرده بودند یا خیر تفاوتی نمی کند، در هر صورت این ایمیل ها سبب می شوند تا این مشتری های به یاد طراحی سایت شما بی افتند و نام سایت و کسب و کار شما را در خاطر خود ثبت کنند.

این ایمیل ها سبب می شوند تا مشتری های بیشتر تحت اثر تخفیفات و پیشنهاد های ویژه ارائه شده از طراحی سایت و یا کسب و کار، قرار بگیرند.

ابزارهایی که قادر است در این زمینه کمک کننده باشد

هنگامی که تصمیم می گیرید از ابزارهایی در این شرایط کمک بگیرید، به دنبال مدلی از آن ها باشید که برای استفاده ساده و با API های طراحی سایت و توانایی های برندتان مطابقت داشته باشند، نظیر ORDERMOTIONN و RETARGETER. شما می خواهید به وسیله این ابزار ها، روند ای را در طراحی سایت خود اجرا نمایید که به هیچ وجه سبب منصرف شدن و خروج مخاطبان از طراحی سایت تان نشود. و هم چنین می خواهید به وسیله این ابزارها به مشتری های خود اطلاعات بیشتری ارائه دهید تا به خرید نمودن از طراحی سایت تان تشویق شوند. این ابزارها نمی توانند به تنهایی سبب نجات کسب و کار و فروش آنلاین سایت تان شوند. این ابزارها را با راهکار های بازاریابی خود ترکیب نمایید و از نتایج شگفت انگیز آن ها لذت ببرید.

چگونه فروش آنلاین طراحی سایت خود را افزایش دهیم؟

پراهمیت ترین مرحله در طراحی سایت برای نجات کسب و کار تان

هنگامی که کالاها و خدمات طراحی سایت تان را در این شرایط تجزیه و تحلیل می نمایید، پراهمیت ترین موردی که بایست به یاد داشته باشید این است که برای بازگردندان مشتری های تان به طراحی سایت، بایست همواره ایمیل هایی برای آن ها بفرستید تا سایت شما را به ذهن خود بسپارند. درک این که کاربران طراحی سایت تان چه کسانی هستند و در چه مرحله ای از خرید قرار دارند، فرصت های بسیاری به شما می دهد تا پیشنهاد هایی را در زمان های درستی به آن ها ارائه دهید.

اگر در نخستی خرید مشتری های از کالاها طراحی سایت تان، آن ها را با تخفیفات بسیاری رو به رو نمایید، نه تنها کمک کننده نیست، بلکه بیشتر به آن ها انگیزه خروج از طراحی سایت تان را می دهد. اگر مشتری های در وهله اول با این حجم از تخفیفات در طراحی سایت شما رو به رو شوند، قادر است برند و سایت شما را در نظر آن ها بی ارزش سازد.

در شرایط بحرانی کسب و کار، شما در عین حالی که کاربران طراحی سایت بسیاری در اختیار دارید، اما درآمد کمی را تجربه می نمایید. بهبود این وضعیت تنها وقتی حاصل می شود که در زمان مناسب، پیشنهاد های ویژه و سودمندی را به مشتری های سایت خود ارائه دهید و این امر سبب می شود تا نه تنها آن ها به سایت شما باز گردند، بلکه سئو سایت و طراحی سایت و یا کسب و کار شما را در خاطر خود ثبت می نمایند و تجربه بهینه ای که از طراحی سایت شما به دست آورده اند را با دوستان و پیرامونیان خود نیز به اشتراک می گذارند. با وب کندو به روز باشید.

 

چاپایمیل