۱۲ بهمن, ۱۳۹۵

پیشنهادهایی برای طراحی سایت حرفه ای در سال جدید

تاجران و فروشنده ها، برنامه ریزی تجاری سال بعدشان در ماه دسامبر انجام می دهند. مشکل موجود این است که ماه دسامبر به علت وجود تعطیلی ها پیش رو، خیلی شلوغ است. از این رو احتمال دارد به علت خرید سال نو، تهیه کادو وغیره، به سایز ای مشغول باشید که زمان کافی برای برنامه ریزی کسب و کار تان نداشته باشید. از طرفی برنامه ریزی سال آینده برای دارا بودن کسب و کاری موفق و موثر با درآمد زایی عالی، خیلی اهمیت دارد و بایست انجام شود.

پیشنهادهایی برای طراحی سایت حرفه ای در سال جدید

اگر در حال حاضر با کسب و کار و طراحی وب سایت خود مشکل دارید و می خواهید در سال جدید مناسب در دنیای آنلاین حضور یابید، برنامه ریزی های تان بایست از همین حالا شروع شود. در این نوشته پیشنهادهایی برای برنامه ریزی سال جدید به منظور دارا بودن کسب و کار موفق هست که قادر است خیلی در این زمینه به شما کمک نماید. به کمک این موردها قادر هستید اثر بیشتری بر کاربران سایت خود بگذارید و درآمد بالایی از کسب و کار خود به دست آورید.

۱٫اطلاعات تماس کاربران را در پایگاه اطلاعات طراحی سایت خود مرتب کنید.

آیا می خواهید به مشتری طراحی سایتی که یک دهه است با آن ارتباط نداشته و صحبت نکرده اید، کارت پستال سال جدید بفرستید؟

کاربران طراحی سایت و یا کسب و کار تان را در پایگاه داده خود طبقه بندی نمایید و بعد برچسب و یا فولدرهایی ایجاد کنید و نام هر یک را بر پایه کاربرانی که در بر دارد A، B، C و D معین نمایید. گروه A مربوط به اشخاصی می شود که در ۱۲ ماه اخیر با آن ها در تماس و ارتباط بوده اید. گروه B به مشتریهای طراحی سایتی مربوط می شود که امسال با آن ها ملاقات تلفنی و حضوری نداشته اید.

اشخاص گروه C اشخاصی هستند که به طور فیزیکی آن ها را ندیده اید، اما ارتباطات غیر مستقیم بسیاری با آن ها داشته اید. گروه D هم مربوط به اشخاصی می شود که مدت زمان دراز است با آن ها تماس نداشته اید و به پیام ها و کارت پستال های شما جواب نمی دهند. این گروه را حذف نمایید.

۲٫ با مشتریهای طراحی سایت خود تماس بگیرید.

اگر می خواهید تا در سال ۲۰۱۵، کسب و کار و طراحی سایت موفقی داشته باشید، پس امروز شروع نمایید تا با مشتریهای و کاربران موجود در پایگاه داده تان حرف بزنید. فهرست کاربران خود را تقسیم نمایید و هر روز به ۱۰ تا ۲۰ نفر از اشخاص موجود در فهرست تماس حاصل نمایید. به آن ها بگویید که می خواهید برای شان کارت پستال سال نو بفرستید.

از این رو، قادر هستید حتی تاریخ تولد مشتریهای خود را در جایی ثبت نمایید و هر زمان که موعد آن ها فرا رسید با آن ها تماس گرفته و یا کارت پستالی برای شان بفرستید. از این جهت شما به طور دوستانه کسب و کار و طراحی سایت فروشگاهی خود را به آن ها یادآوری می نمایید.

۳٫طراحی سایت خود را آپدیت نمایید.

آخرین باری که طراحی سایت خود را بازسازی کردید، چه وقتی بود؟ تا به حال اشکالات سایت خود را رفع کرده اید؟ آیا وبلاگی در طراحی سایت خود دارید؟ آیا در طراحی سایت خود دارای دکمه های فراخوانی به مشارکت هستید؟ طراحی سایت های تجاری موفق و سودمند، دارای مطلبهایی پراهمیت و بروز (نظیر وبلاگ) و دکمه های فراخوانی به مشارکت هستند. ( این دکمه های می توانند راهنمای موردهای قابل دانلود، سفارش کالا و یا خدماتی از طراحی سایت، و یا تکمیل فراست که نیاز به اطلاعات تماس و آدرس ایمیل مشتریهای طراحی سایت دارد).

۴٫ بیست فروش آخر طراحی سایت خود را ارزیابی نمایید.

بیست مشتری طراحی سایت آخر شما از کدام منابع حاصل شدند؟ آیا سیستمی در طراحی سایت خود دارید تا از مشتریهای بابت گزینش سایت و کسب و کار تان تشکر نمایید؟ قادر هستید با ارسال ایمیل هایی، از مشتریهای طراحی سایت خود قدردانی نمایید. از این رو بیشتر در یاد آن ها باقی می مانید.

دانستن این که فروش کالاها و خدمات طراحی سایت تان از کدام منابع بیشتر حاصل شده است، برای معین نمودن اینکه درآمد سال آینده تان از کدام منابع بیشتر کسب خواهد شد و بایست چه موردهایی را برای این منابع در طراحی سایت خود سئو کنیم، خیلی ضروری است. آیا روی موردهایی در کسب و کار و طراحی سایت تان سرمایه گذاری می نمایید که هیچ سودی برای تان نداشته است؟ آیا بازاریابی به وسیله ایمیل را در کسب و کار و طراحی سایت خود به کار می برید؟ تبلیغات روزنامه ای چطور؟ روی ۲۰ فروش و یا ۲۰ مشتری آخر طراحی سایت و کسب و کار تان فوکوس نمایید تا درک مناسبی از اینکه سال آینده بایست روی چه موردهایی سرمایه گذاری نمایید، داشته باشید. از این رو قادر هستید به دارا بودن یک کسب و کار موفق بیشتر امیدوار شوید.

۵٫ پرونده و فهرستی از رقیبان طراحی سایت خود تهیه نمایید.

رقیبان تجاری شما چه کسانی هستند؟ آن ها در طراحی سایت و یا در کسب و کار خود چه مولفه هایی دارند که از شما مناسب هستند و سبب موفقیت شان شده است؟ ساعاتی را به تحقیق راجع به رقیبان تجاری تان اختصاص دهید. طراحی سایت های شان را ارزیابی نمایید، کالاها و خدمات که ارائه می دارند را زیر نظر داشته باشید تا قادر باشید به راز موفقیت شان پی برده و این راز را در طراحی سایت و کسب و کار خود نیز به کار ببرید.
من خود نیز به فرده همواره فهرستی از رقیبان خود در اختیار دارم. هر سال این فهرست را بروزرسانی می کنم تا بیشتر خود و کسب و کارم را ارتقاء دهم و کشف کنم که در کدام قسمت های کسب و کار و سایت خود، خطای نموده ام. چه باور نمایید یا خیر، رقیبان تان در برخی موردهای مناسب از شما عمل می نمایند. از این رو، بایست بدانید که در سال جاری روی کدام قسمت های کسب و کار تان بایست بیشتر فوکوس داشته باشید. بنابراین قادر هستید هر سال، طراحی سایت و کسب و کار خود را ارتقاء دهید.

۶٫ مرور هزینه های طراحی سایت

هزینه و درآمدهای تان را در سال گذشته ارزیابی نمایید و دریابید که از کدام قسمت هایی که روی آن ها سرمایه گذاری کردید، سود به دست آوردید و از کدام قسمت ها ضرر دیده اید. شما هر سال برای سیستم های تکنولوژی یافته، برنامه های بازاریابی و رسانه های اجتماعی پول پرداخت می نمایید که شاید حتی یک بار هم از آن ها در کسب و کار خود استفاده ننمایید. وقتی که در این شرایط قرار دارید، زمان هایی را اختصاص دهید تا دریابید اگر روی منابع پر استفاده و پر کاربرد در طراحی سایت و کسب و کار تان سرمایه گذاری نمایید و باقی موردهای را حذف نمایید، سود شما به چه میزان افزایش می یابد؟

شما قادر هستید دو ماه پیش از پایان سال نیز این کار را اجرا کنید. شما نبایست این کار به تعویق بی اندازید تا ضررهای بیشتری گریبان گیرتان شود. هر زمان که روی این موردهای فوکوس نمایید، به نفع کسب و کار تان است.

۷٫استخدام نمایید و عزل نمایید.

پاییز مناسب ترین زمان برای معین نمودن این است که آیا همه اشخاص تیم کسب و کار تان، به درستی کار می نمایند و کارشان بر بهبود کسب و کار تان اثر دارد یا خیر. اگر کارمندانی دارید که سبب به وجود آمدن اشکالاتی در سیستم کسب و کار تان شده اند، این اشکالات را رافع نمایید و یا در نهایت آخر اگر مجبور شدید، آن ها را اخراج نمایید.

در ماه ژانویه سعی نمایید به تشخیص صلاحیت کارمندان خود بپردازید. در صورتی که احتیاج دارید، قادر هستید اشخاصی را نیز استخدام نمایید تا پیش از شروع سال به آن ها فرصت آشنایی به کسب و کار تان را بدهید.

به یاد داشته باشید که اصل کسب و کار بر پایه ی این است که در آستانه هر سال جدیدی، مروری بر عملکردهای خود داشته باشید و به به چه نحوی مناسب شدن کسب و کار خود در سال آینده خیلی فکر نمایید.

توجه به مشتریهای طراحی سایت تان نه تنها در طول سال اهمیت دارد، بلکه در پایان سال ضرورت بیشتری دارد و الزامی است تا دریابید که کدام مشتریهای سایت تان برای شما سودمند هستند و کدام یک از شما خرید نمی نمایند. از این رو قادر هستید روی نقاط قوت خود بیشتر کار نمایید و نقاط ضعف تان را نیز برطرف سازید و کسب و کار خود را ارتقاء دهید. از این جهت است که قادر هستید کاربران سایت خود را افزایش دهید.

هنگامی که در پایان سال با گفتن تبریک ساده و یا ارسال کارت پستال، کسب و کار خود را به مشتریهای یادآوری می نمایید، آن ها حس می نمایند که چقدر برای شما ارزشمند هستند و همواره همراه کسب و کار تان باقی خواهند ماند. با وب کندو به روز باشید.

آدرس بازتاب: http://www.webcando.ir/blog/424-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af.html/trackback

ارسال دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *