۱۲ بهمن, ۱۳۹۵

چگونه یک URL حرفه ای در طراحی سایت خود داشته باشیم

هنگامی که یک گروه طراحی سایت کاری را شروع می نماید، همه بر آن می شوند تا دست به دست هم بدهند تا این کار را کامل کنند.

چگونه یک URL حرفه ای در طراحی سایت خود داشته باشیم

در طول این روند، یکی از عمده ترین گزینه ها همواره مورد چشم پوشی قرار می گیرد. این موردی که اساسی و مرکز هر طراحی سایت است، توجه به چارچوب نشانی اینترنتی سایت است. این امر معین می نماید که طراحی سایت شما به چه نحوی تولید و یا طراحی شده است که روی سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز اثر گذار است.

جستجوی آسان در طراحی سایت

برای هر طراحی سایتی دارا بودن چارچوب برنامه ریزی شده و اصل هایی، آرزو است. اگر شما از قبل پیش طراحی نمایید که به چه نحوی صفحه های طراحی وب سایت تان با صفحه عمده ارتباط یابد، طراحی سایتی در انتها خواهید داشت که مخاطبان از آن تجربه بهینه ای به دست می آورند و به این ترتیب، میزان کاربران سایت و کسب و کار خود را افزایش می دهید. این امر سبب موفقیت خیلی از طراحی سایت ها شده است.

تقریبا در همگی منوی های سرج کردن، بعد از قرار گرفتن صفحه خانه سایت، موردهای دیگری نیز نشان داده می شود. نمونه این مورد را قادر هستید در طراحی سایت amiea.com مشاهده نمایید. طبقه بندی ها و زیر مجموعه های منوی جستجوی خود را ارزیابی نمایید؛ چارچوب نشانی اینترنتی بایست به طور اصل هایی و به آسانی در میان این گزینه های منو قرار بگیرد تا کاربر بدون این که موردهای بسیاری را راجع به طراحی سایت بداند، بتواند به این نشانی اینترنتی دسترسی یابد. به این ترتیب، کاربر با نگاه نمودن به منو سرج کردن نیز به آسانی قادر است حدس بزند که نشانی اینترنتی در کجا قرار گرفته است.

توجه به سئو سایت و بهینه سازی سایت

هنگامی که چارچوب سرج کردن اصل هایی و ساده ای در طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید، دسترسی مخاطبان به سایت خود را تسهیل می دهید. در این میان، دایرکتوری هایی موجود در طراحی سایت سبب می شود تا سایت شما در رتبه بندی مرورگرها افزایش یابد. این دایرکتورها می توانند در قالب صفحه های و یا مطلب هایی باشند که به طور مشابه ای به یک قضییه اشاره دارند.

این قضییه واحد به متقاعد نمودن مرورگرها کمک می نماید تا دریابند که مطلب و دسته بندی های طراحی سایت شما خیلی با کلمه های کلیدی که در نظر دارید، مطابقت دارد و سازگار است.

هنگامی که مطمئن شوید که دارای مطلب های مفهومی و به خصوصی هستید، بیشتر قادر هستید روی کلمه های کلیدی خود فوکوس نمایید. مرورگرها امروزه خیلی هوشمند شده اند، بایست دقت نمایید که کلمه های کلیدی خود را در همه صفحه ها و قسمت ها به کار ببرید تا سئو سایت شما نیز بیشتر شود.

نبایست سایر صفحه های طراحی سایت خود را پنهان کنید

بایست بدانید که همه صفحه های طراحی سایت تان بایست قابل دسترس باشند، در غیر این صورت مخاطبان در یافتن برخی مطلبها با مشکل رو به رو می گردند. اگر حضور آنلاین تان به سایز ای موفق بوده است که با این مشکل رو به رو نشده اید، بایست سعی نمایید تا تعدادی از دایرکتورها را در سایت خود حذف نمایید.

شما قادر هستید روی این قضییه به وسیله ارزیابی نمودن نشانی اینترنتی خود نظارت داشته باشید. هر دایرکتوری قادر است لایه ای به طراحی سایت شما بی افزاید. معقول نیست که تعداد لایه ها بعد از نام دامنه عمده سایت تان، زیاد باشد. من به فرده اعتقاد دارم که ۵ لایه برای طراحی سایت کافی است. طراحی سایت مسافرتی من TRIP TIPPING، دارای ۴ لایه بعد از دامنه عمده است: دامنه/نوع مطلب/ قاره/ شهر/ نوشته. اضافه نمودن حتی یک لایه نیز قادر است روی سئو سایت و بهینه سازی سایت اثر داشته باشد.

مراعات موردهای بالا شاید همگی مشکلات طراحی سایت تان را در مرورگرها را برطرف نمی نمایند، اما به شما اطمینان می دهد که روی بهبود اجرای سایت خود به خوبی نظارت دارید. با وب کندو به روز باشید.

آدرس بازتاب: http://www.webcando.ir/blog/430-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%db%8c%da%a9-url-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b4.html/trackback

ارسال دیدگاه:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *