بهینه سازی سایت و بهترین مقایسه درصدی متریک ها

بهینه سازی سایت و بهترین مقایسه درصدی متریک ها

با طراحی سایت متریک های سئو سایت نیز در رتبه بندی سایت اثرگذار هستند

قرار گرفتن موتورهای جستجو به منزله اهرم هایی که بازاریابی اینترنتی را سریع و پایدار می کنند باعث گردیده که کسب و کار اینترنتی به بهینه سازی سایت بیشتر از پیش اهمیت قائل شود و آن را در اولویت های طراحی سایت خود قرار دهد. عوامل اثرگذار بسیاری وجود دارد که بر بهینه سازی سایت تاثیر می گذارد که باید در طراحی سایت مدنظر قرار گیرند.

مقایسه درصدی متریک های بهینه سازی سایت

مطالب بسیاری درباره عوامل مهم و اثرگذار بر بهینه سازی سایت و همچنین رتبه بندی سایت در نزد موتورهای جستجو گفته شده است اما ما در اینجا سعی کی کنیم آنالیزی مقایسه ای از متریک های رتبه بندی و بهینه سازی سایت در طراحی سایت را برایتان مطرح کنیم و عوامل را بر مبنای تاثیرگذاری آنها برای شما لیست نماییم.

 گوگل پلاس 40%

اشتراک گذاری در فیس بوک 34%

تعداد بک لینک ها 34%

نظرات در فیس بوک 33%

لایک های فیس بوک 31%

Pinterest 29%

توییت 28%

بک لینک rel=nofollow 25%

قابلیت مشاهده بودن سئو سایت در آدرس URL بک لینک 20%

بک لینک با واژه های کلیدی 18%

طول آدرس URL 16%

تعداد لینک های داخلی 15%

واژه های کلیدی در Anchor تکس 14%

طول HTML 13%

جایگاه قرارگیری واژه های کلیدی در عنوان 12%

بک لینک ها در همان کشور 11%

تعدات واژه ها 11%

واژه های کلیدی مندرج در محتوا 11%

واژه های کلیدی در لینک های خارجی 11%

تعداد کاراکترها 11%

لینک های داخلی ارجاع شده به خود صفحه 11%

واژه های کلیدی در لینک های داخلی 11%

تعداد لینک های خارجی 11%

تعداد عکس 8%

آدرس URL Subdomain نباشد 7%

بک لینک با واژه های کلیدی 6%

وجود Description 6%

وجود تگ H2 5%

سرعت سایت 4%

وجود تگ H1 3%

واژه کلیدی در نام دامنه 3%

وجود ویدیو 3%

واژه کلیدی در H2 3%

واژه کلیدی در Description 2%

واژه کلیدی در آدرس URL 1%

واژه کلیدی در عنوان 0 %

Adsense بلاک شده 1- %

داده های عددی نشان داده شده در بالا، نتیجه آنالیز اثرگذاری متریک ها در رتبه بندی سایت در نزد موتورهای جستجو است. مراعات کردن این متریک ها در فروشگاه ساز و طراحی سایت باعث می شود سئو سایت شما پایدارتر و سریع تر پیش برود.

 

چاپایمیل